Päättäkää mun puolestani! *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkuhirmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkuhirmu

Vieras
Olen raskaana eli terveellisesti pitäs syödä. Tänään on ollut semmonen päivä että mitään en oo meinannu jaksaa tehdä, ihan hiessä ollut koko päivän ja syönyt vaan jotain hedelmiä enimmäkseen kun en oo muuta saanu alas. Kuitenkin oon tiskannut, pessyt pyykkiä ja siivoillut. Nyt on ihanan rento olo ja viileempi ilmakin niin rupes himottamaan pakastimessa oleva pakastepizza ja jotenki ois niin ihanaa saada nyt kunnon rento löhöilta palkkioksi päivän jaksamisesta :D Aikasemmin söin aika epäterveellisesti, nyt oon ollu jonki aikaa terveellisemmällä ruokavaliolla ja en oo hirveesti herkkuja syönyt (paitsi että nyt helteillä en oo kyllä pystyny paljookaan muutenkaan syömään).

Kauhee mikä selostus..
Mutta otanko pizzan vai en :D

niin ja yleensä siis kyllä syön lämpimänkin aterian (siis jotain perunaa ja lihaa ja salaattia jne) mutta näin kuumalla en oo mitään jaksanu tehdä kun ei mun ja miehen edes olis tehnyt mieli syödä aikasemmin..

Alkuperäinen kirjoittaja 158 cm:
läski.
paskat, se ei sulta onnistu. terveellisesti syöminen nimittäin.

juuu sähän tiedät mun mittani senkin pätkis ;)

joo ja tällä hetkellä ei terveellisesti syöminen kyllä taida onnistua :D hirveän usein ei kylläkään nykyään tee mieli mitään epäterveellistä, mutta nyt tekee.

Yhteistyössä