K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpähän vaan:... mutta tää outo kapteeni! Miten näihin palsta-äijiin pitäisi oikein suhtautua???
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu, päätön on jees tyyppi!![]()
päättömälle kukkia ja palanen taatelikakkua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Päätön on ainoa jonka uskon olevan mies, enkä välitä vaikka oisin väärässäkin. Päätön on kiva tyyppi. Toisin kuin noi uudet feikkileikit.
:flower:
Peesailen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Päätön on ainoa jonka uskon olevan mies, enkä välitä vaikka oisin väärässäkin. Päätön on kiva tyyppi. Toisin kuin noi uudet feikkileikit.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Päätön on ainoa jonka uskon olevan mies, enkä välitä vaikka oisin väärässäkin. Päätön on kiva tyyppi. Toisin kuin noi uudet feikkileikit.
Ja kuuhullulla taas lääkket ottamatta?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu, päätön on jees tyyppi!![]()
kiitti , mut mä en syö kukkia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Päätön on ainoa jonka uskon olevan mies, enkä välitä vaikka oisin väärässäkin. Päätön on kiva tyyppi. Toisin kuin noi uudet feikkileikit.
Otin ne kyllä, älä MUN lääkkeistäni huolehdi, 2neuvoisena taidat tarvita itse useampia.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Päätön on ainoa jonka uskon olevan mies, enkä välitä vaikka oisin väärässäkin. Päätön on kiva tyyppi. Toisin kuin noi uudet feikkileikit.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Päätön on ainoa jonka uskon olevan mies, enkä välitä vaikka oisin väärässäkin. Päätön on kiva tyyppi. Toisin kuin noi uudet feikkileikit.
Otin ne kyllä, älä MUN lääkkeistäni huolehdi, 2neuvoisena taidat tarvita itse useampia.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu, päätön on jees tyyppi!![]()
kiitti , mut mä en syö kukkia![]()
no ei kait niitä ny syötäväks oo tarkotettukkaanen mie siuta meinannu jänökuurille laittaa
mutta jos vaikka joku pöytä löytyy niin koristukseks, tai vie töihin niin saa työkaverit puheenaihetta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miespalstailijan tekee usein epäuskottavaksi se että harvempi työssäkäyvä mies pystyy palstailemaan 24/7.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miespalstailijan tekee usein epäuskottavaksi se että harvempi työssäkäyvä mies pystyy palstailemaan 24/7.
no mä en täällä aina olekkaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei liity aiheeseen, mutta jätkä suotko minulle anteeksi kun luulin pitkään alussa palstaillessani että olet mies? *häpeää*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei liity aiheeseen, mutta jätkä suotko minulle anteeksi kun luulin pitkään alussa palstaillessani että olet mies? *häpeää*![]()
Ei haittaa lainkaan, nimimerkkini on tarkoin harkittu. Esikoiseni antama ja kuvastaa minua sisältä päin.B)