Päättömän kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysynpähän vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpähän vaan:
... mutta tää outo kapteeni! Miten näihin palsta-äijiin pitäisi oikein suhtautua???

Sinun suhtaumisella nyt ei ole minuun juurikaan merkitystä.Kunhan kirjoittelen yleensä tosissaan harvemmin vähemmän tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Päätön on ainoa jonka uskon olevan mies, enkä välitä vaikka oisin väärässäkin. Päätön on kiva tyyppi. Toisin kuin noi uudet feikkileikit.
:flower:

Ja kuuhullulla taas lääkket ottamatta?

Otin ne kyllä, älä MUN lääkkeistäni huolehdi, 2neuvoisena taidat tarvita itse useampia.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
juu, päätön on jees tyyppi! :D

päättömälle kukkia ja palanen taatelikakkua :p

kiitti , mut mä en syö kukkia :D

no ei kait niitä ny syötäväks oo tarkotettukkaan :o en mie siuta meinannu jänökuurille laittaa :D mutta jos vaikka joku pöytä löytyy niin koristukseks, tai vie töihin niin saa työkaverit puheenaihetta ;)

Päätön on ainoa jonka uskon olevan mies, enkä välitä vaikka oisin väärässäkin. Päätön on kiva tyyppi. Toisin kuin noi uudet feikkileikit.

Otin ne kyllä, älä MUN lääkkeistäni huolehdi, 2neuvoisena taidat tarvita itse useampia.

ei hemmetti ku oon repeilly koko illan täällä

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ainoastaan päänsärkyyn joka ei johdu kylläkään sinusta vaan alkoholista.Ja ehkä sinua on jonkun syytä muistuttaa kun välillä (kaikesta päätellen) vainoharhaisuus iskee päälle ja olisi syytä taas lääkitä itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
juu, päätön on jees tyyppi! :D

päättömälle kukkia ja palanen taatelikakkua :p

kiitti , mut mä en syö kukkia :D

no ei kait niitä ny syötäväks oo tarkotettukkaan :o en mie siuta meinannu jänökuurille laittaa :D mutta jos vaikka joku pöytä löytyy niin koristukseks, tai vie töihin niin saa työkaverit puheenaihetta ;)

Ja ainahan ne voi antaa vaimolle!
Kannattaa tietty miettiä koska antaa, ettei vaimo luule, että on tullu oltua pahanteossa :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei liity aiheeseen, mutta jätkä suotko minulle anteeksi kun luulin pitkään alussa palstaillessani että olet mies? *häpeää* :D

Ei haittaa lainkaan, nimimerkkini on tarkoin harkittu. Esikoiseni antama ja kuvastaa minua sisältä päin. :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei liity aiheeseen, mutta jätkä suotko minulle anteeksi kun luulin pitkään alussa palstaillessani että olet mies? *häpeää* :D

Ei haittaa lainkaan, nimimerkkini on tarkoin harkittu. Esikoiseni antama ja kuvastaa minua sisältä päin. :D B)

Hyvä, ettei haittaa =)

Tokihan kaikki palstailijat ollaan erilaisia persoonia, me naisetkin.

En minä itseni kanssa viitsisi kirjoitella. Sitä paitsi elävässä elämässä miehet ovat oikeasti 'parempia tyyppejä'. Olen onneksi työpaikalla, jossa on vähän naisia ja siellä on kivaa. Ei tarvitse puhua kaikesta siitä, mistä muka naisten pitää olla kiinnostunut. Vaan saan olla aidosti oma itseni, hyväksytty ja arvostettu. Ja melkein kaikki töissä ovat oikein mukavaa porukkaa - naisetkin.

Sen sijaan täällä ... väliin en tiedä, miksi täällä roikun, mutta toisaalta koukussa olen. On valtavasti keskusteluja, joita en koskaan avaa. Ja asioita, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa, toisaalta sitten, pienten lasten kanssa maailma on melko pieni, kodin ulkopuolella, joten täältä netin kautta pääsee sitä laajentamaan.

Eikä tämä ole ainoa paikka missä roikun. Käytän nettiä ammatissanikin aktiivisesti tiedon hakuun, ja ihan ammatillisiinkin keskusteluihin.

Mutta miksi meidät pitäisi valaa samaan muottiin? Ja miksei täällä saisi olla miehiä?

Ja keneltä se on jotain pois, jos joku on feikki?

Yhteistyössä