Paha mieli, aina :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Tuleeko teille paha mieli kun vaikka luette lapsista joilla on asiat huonosti?
Mulla tulee niin puristava tunne ja melkein kyyneleet nousee silmiin kun luen sellaisia juttuja...ahdistaa kun ajattelen että miltä vaikka hylätystä lapsesta tuntuu...
:(

Tulee, ei niitä lapsikohtaloita osaa edes kuvitella mitä jotkut ovat joutuneet kokemaan. :| Pahiten ehkä kolahti se juttu missä sotilas oli ampunut nelivuotiaan joka oli mennyt roikkumaan sotilaan lahkeeseen turvaa hakeakseen.... ja kai estääkseen niitä raakuuksia. :'( :'( |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Tulee, ei niitä lapsikohtaloita osaa edes kuvitella mitä jotkut ovat joutuneet kokemaan. :| Pahiten ehkä kolahti se juttu missä sotilas oli ampunut nelivuotiaan joka oli mennyt roikkumaan sotilaan lahkeeseen turvaa hakeakseen.... ja kai estääkseen niitä raakuuksia. :'( :'( |O :headwall:

:'(

tulee brittiläinen se pieni 2 vuotias poika mieleen jota ne vanhemmat hakkas... :'( :'( :'( :'(
jota sossukin käynyt katsomassa ja oli todenneet ettei mtn vikaa perheessä.. :kieh: röntgenissä luun murusina kuite..

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Mitä?! en ole kuullukaan :( :( :( itkettää jo pelkkä ajatus......

Itsellä nousee kyyneleet kyllä pakosti silmiin kuvaamasi laisissa tilanteissa.
Johtuuko sitten empatiakyvystä vai mistä. Itsellä ollut todella vaikea lapsuus (heitteillejättöä, väkivaltaa, juopot vanhemmat), tämä ehkä vaikuttaa siihen miten näen varsinkin lapsen hädän.

Tuntuu nykyään että tässä maailmassa on liian vähän toisistaan välittäviä ihmisiä. Siispä jatka samaan malliin. Vaikka se kyynel silmäkulmaan tuleekin, niin se kertoo vain siitä että olet ihminen joka aidosti välittää.

Tulee.
Mulle kamalin asia oli tämä Pulizer-palkinnolla palkittu kuva. Ja tarina mikä kuvaan liittyi.
1994_pulitzer_prize_photo.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Mitä?! en ole kuullukaan :( :( :( itkettää jo pelkkä ajatus......

Olivat ne prkleet koonneet puoli sukua saman katon alle ja pam vaan, henki pois. Saman perheen nelivuotias oli sitten mennyt ja hakenut apua yhden sotilaan lahkeesta roikkuen ja kävi miten kävi. |O |O |O |O

Tulee. Todella paha:(
Siksi olenkin tehnyt asialle jotain, eli ryhtynyt Unicefin lahjoittajaksi! Kaikki mammat mukaan ottamaan yhdessä vastuuta kärsivistä lapsista, alkakaa tekin maailman lapsilisän kuukausilahjoittajiksi!

Ko lahjoituksen lisäksi annan rahaa myös muihin kärsivien/ vähävaraisten lasten hyväksi järjestettyihin keräyksiin.

mä en pysty lukemaan tai kuuntelemaan mitään kamalia lapsi kohtaloita. tulee niin kamala olo, et tuntuu ettei pysty hengittämään. En voi käsittää miksi tapahtuu sellaisia kauheuksia. Ja mitä niiden ihmisten päässä liikkuu jotka niitä tekevät/aiheuttavat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tulee. ja ennen omia lapsia ei tullut läheskään näin paha mieli. nykyään jätän tietyt uutiset jo lukematta kokonaan...

Ei minullekaan tullut ennen lapsia näin isoa reaktiota, tai siis ainahan on kurjalta tuntunut mutta nyt..muistan aina sen kun esikoinen oli 3kk ja oli uutinen missä vanhemmat oli saman ikäisen jättäneet kotiin ja lähteneet baariin. Ja mulla oli niin kamala olo kun ajattelin että miltä siitä pikkuisesta on tuntunut kun on herännyt ja kukaan ei ole tullut...

tulee todella! Esim. baby-rihannan tapausta en ole lukenut vieläkään! Tiedän vaan, että kammottavuuksia on tapahtunut, mutta en pysty lukemaan siitä ollenkaan. Ja ihan palstailla olleista jutuista, kuten tässä nytkin illalla ollut itsenäinen 2v-ketju, mulla tekee tosi pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
tulee todella! Esim. baby-rihannan tapausta en ole lukenut vieläkään! Tiedän vaan, että kammottavuuksia on tapahtunut, mutta en pysty lukemaan siitä ollenkaan. Ja ihan palstailla olleista jutuista, kuten tässä nytkin illalla ollut itsenäinen 2v-ketju, mulla tekee tosi pahaa.

No se minullakin teki pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Tulee.
Mulle kamalin asia oli tämä Pulizer-palkinnolla palkittu kuva. Ja tarina mikä kuvaan liittyi.
1994_pulitzer_prize_photo.jpg

Voi miten surullinen kuva.
Pääsi itku kuvasta tuossa aiemmin ja nyt en saa mielestä tuota kuvaa.

mistä tämän kyseisen kuvan voi nähdä ?

Joskus, mutta mun duunissa jotenkin turtuu. Kun niitä tapauksia on niin paljon on ihan voimaton. Ei sitä voi oikeastaan muuta kuin olla se turvallinen, luotettava aikuinen lapselle.

Sen verran herkkä oon että, en mielellään lue tollasia juttuja ollenkaan. Tuntuu kammottavalta ajatella kuinka ne pienet kärsii, ne vaan tartteis halauksia, suukkoja ja varmuutta siitä että, ovat hyväksyttyjä ja rakastettuja. Mun mieli ei vaan jotenkin käsitä että, miten jotkut voi olla noin julmia ja noin raakoja:confused::'(

Yhteistyössä