Soitin tuuraavalle esimiehelle töistä että lähden kotiin kun työnteosta ei tuu mitn, oon niin kipeä. Suuttui mulle kun ei ollut sopivaa lääkäri aikaa tälle päivälle, sanoin varanneeni huomiseksi aamuksi ajan, pyysi antamaan puhelimen työkaverilleni varmistaakseen että onko Minskii oikeesti kipee
Vaati minua hakemaan pojan päiväkodista aikasemmin että pääsen lääkäriin TÄNÄÄN tiettyyn aikaan.. En tiiä onko sillä jotain merkitystä, en kyllä enää jaksa välittääkään.
Aamulla jo puhuin tämän esimiehen kanssa puhelimessa etten ehkä voi mennä toiseen paikkaan loppuviikoksi töihin kun oon kipeä, kun pyysi. Sit suuttui siitäkin ja naputti ettei minun varaan voi jättää, ylempi taho ärsyyntyy. Paha mieli on. Työkaverini sanoi etten ole ainoa jota tämä esimies on itkettänyt, ettei siitä kannata kuulemma välittää. Onneksi oma ryhmäpäällikkö tulee lomalta loppuviikosta.
Viime viikolla oli samanlaista nalkutusta toisesta asiasta :|
Oikeesti vaikka kyllästyttää työni, silti oon tunnollinen työntekijä
Sekavaa tekstiä tais tulla.. Ens viikolla pitäis kai mennä tämän esimiehen paikkaan töihin, enkä halua :'(
Aamulla jo puhuin tämän esimiehen kanssa puhelimessa etten ehkä voi mennä toiseen paikkaan loppuviikoksi töihin kun oon kipeä, kun pyysi. Sit suuttui siitäkin ja naputti ettei minun varaan voi jättää, ylempi taho ärsyyntyy. Paha mieli on. Työkaverini sanoi etten ole ainoa jota tämä esimies on itkettänyt, ettei siitä kannata kuulemma välittää. Onneksi oma ryhmäpäällikkö tulee lomalta loppuviikosta.
Viime viikolla oli samanlaista nalkutusta toisesta asiasta :|
Oikeesti vaikka kyllästyttää työni, silti oon tunnollinen työntekijä