Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos taas mielipiteistä. Sille, joka sanoi että "aion pilata juhannuksen näyttelemällä marttyyriä": Tilannehan on just päin vastoin. Jos mulla on oikeasti paha mieli, mutta täytyy koko ajan varoa ettei se näy, niin juuri silloinhan se menee näyttelemiseksi, kun täytyy esittää onnellista.
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni näin:Mies kuitenkin on katunut? Voi vaikuttaa, että jalkapallo oli tärkeämpi, mutta ei se tunteista puhuminen ole monellekaan meille kovin helppoa.
En tosiaan pääse sen pään sisään, mutta vaikea mennä sanomaan katuuko vai ei, kun toinen sanoo "anteeksi että sanoin pahasti" ja samalla tuijottaa silmät kiiluen TV:tä, ja kiljahtaa heti perään "yesss!" kun joku arvatenkin tekee maalin. kai tuo on sitä miehekästä katumusta sitten.
Yleensä on kyllä ihan kykenevä puhumaan tunteistaan.
Aika moni on täällä sanonut että suutuin ihan pikkujutusta. Ehkä osa on tottunut v*tun idiootiksi nimittelyyn jo nuorena, ja meidän muiden vaan tulee tottua siihen aikuisällä osana normaalia kanssakäymistä.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:sä voit ihan ilman miehesi lupaa ja siunausta ottaa itsellesi vakuutuksen. Vai onko teillä rahat miehen yksityistilillä?
Voin, ja sanoinkin miehelle että voin mennä itsekseni niin hänen ei tarvitse vaivautua, kun se sairaus- ja tapaturmavakuutuksen ottaminen on kuulemma niin mutkikasta. Meillä on kuitenkin yhteinen talous, yhteinen asuntolaina - ja yhteinen lapsi tulossa - niin oletin että vakuutuksetkin olisi hyvä hoitaa yhdessä kuntoon. Mutta kaiken tämän jälkeen alan olla sillä kannalla, että huolehtikoon kukin vakuutuksensa itse. Mä voin sitten samalla ottaa myös vauvalle parhaaksi katsomani vakuutuksen, minähän sitä kannankin.
Frau Marhs, samassa veneessä siis ollaan. Mä vaan en osaa antaa samalla tapaa takaisin. En osaa sanoa miestä "v*tun ääliökusipääksi" (kuten hän väittää mun AJATELLEEN eilen, kuulemma äänensävyn perusteella), jos en ihan oikeesti ole sitä mieltä. En ole tottunut siihen että suuttuneena voi sanoa toiselle ihan miten vaan, ja se pitää sitten saman tien unohtaa koska "no en mä ihan tarkottanu".
Musta taas saattaa tulla sen verran häijy että saan itse pyydellä anteeksi monta kertaa ennen kun antaa
Miehes pyysi kuitenkin anteeksi ja ehkä tänään jo asiat on paremmin