T
turha ämmä
Vieras
Minulla on paha taipumus vittuilla ihmisille. Noh, muilta osin tämä on jäänytkin mutta miestä tulee sanallisesti välillä sivallettua ihan turhaan ja ajattelemattomuutta. Siis kerkeän sanoa jotain mukamas hauskaa, ennenkuin ajattelen koko asiaa. Ja ymmärrän että miehellä on tästä kurja olo, niinkuin aamulla sanoikin kun anteeksi pyysin eilis illan letkautuksiani.
Välillä tämä oli jo kokonaan pois ja nyt huomaan itsekkin ottaneeni puheeseen takaisin tämän tyylin. Typerää, inhottavaa, ala-arvoista ja lapsellista, enkä tahdo tehdä niin, suu vaan aina käy ennenkuin tajuankaan.
Pitää ottaa taas ihan tosissaan itseä niskasta kiinni ja pakottaa ajattelemaan mitä sanoo, mies ei koskaan sano minulle pahasti.
Nyt tässä mietinkin, että leipoisko sitä vaikka miehen lempipullaa hyvitteeksi?
Välillä tämä oli jo kokonaan pois ja nyt huomaan itsekkin ottaneeni puheeseen takaisin tämän tyylin. Typerää, inhottavaa, ala-arvoista ja lapsellista, enkä tahdo tehdä niin, suu vaan aina käy ennenkuin tajuankaan.
Pitää ottaa taas ihan tosissaan itseä niskasta kiinni ja pakottaa ajattelemaan mitä sanoo, mies ei koskaan sano minulle pahasti.
Nyt tässä mietinkin, että leipoisko sitä vaikka miehen lempipullaa hyvitteeksi?