Paha mieli ja ikävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gwendolyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gwendolyne

Jäsen
04.04.2007
628
0
16
Tyttöni 3v oli viime yönä toista yötä mummilassa, eikä vieläkään kotona. Mummi halusi testata, kuinka kauan viihtyy siellä ennenkuin haluaa itse kotiin.

Sillä hetkellä minulla ei ollut mitään sitä vastaan, koska supisteli ja ajttelin, että pääsenpähän siitä iltarumbasta. :/

Eilen tyttö ei lähtenyt isänsä mukana kotiin, vaan kantoivat sinne sitten sängyn aitasta lapselle. Miehen mukana tuli terveiset anopilta, tytön pimppa oli punainen ja haissut vahvasti pissalle :( Mulla on nenä tukossa eikä tyttö ollut valittanut mitään... Enkä huomannut pestä koko päivänä, en muista varmaksi pesinkö edellisenäkään, kun tyttö oli halunnut itse hoitaa vessajutut itse alusta loppuun. Huono äiti :(

Nyt ei huvita mikään, yksinäisyys ei taida olla mun juttuni ja pieni aurinkoni ei ole täällä. Haluaakohan tyttö tulla ikinä kotiin? On varmasti paremmassa hoidossa siellä kuin kotona mun kanssa. En edes nouse huomenna sängystä, jos ei tänäänkään tule isänsä mukana. :(

Voi mitä narinaa...

Terveisin Gwendolyne, La tämän kuun 21 pvä

No voi siuta :hug: Ei se tyttösi ole äitiään unohtanut ja ihan varmana haluaa kotiin tulla, äiti-ikävä iskee vielä, elä huoli! Nauti nyt, kun saat rauhassa lepäillä :) Etkä varmana ole huono äiti :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
No voi siuta :hug: Ei se tyttösi ole äitiään unohtanut ja ihan varmana haluaa kotiin tulla, äiti-ikävä iskee vielä, elä huoli! Nauti nyt, kun saat rauhassa lepäillä :) Etkä varmana ole huono äiti :flower:

Kiitos :hug:

En osaa nauttia, on ihan puolikas olo, jos sitäkään. Olenko kadottanut itseni?

Meillä taas mummo vaan tupsahti eilen pihaan ja sano että "piip" lähtee nyt mummolle yöksi ja alko siirtämään turvaistuinta omaan autoonsa.Mä jäin ihan suu auki... Ei taaskaan kuunnellu mun ohjeita,vähät välittää meidän rutiineista :( Lupas tuoda tytön tänään päikkäreiksi kotiin,vaan yllätys yllätys eipä tuonut kun ei tää "piip" nyt haluu tulla kotiin kun mummolassa on niin kivaa.Eli ei varmasti edes laita neitiä nukkumaan ja meille on tulossa viideltä vieraita nimenomaan kattomaan tyttöä,mut ei tää yks varmaan välitä eikä tuo siiheksikään tyttöä takas. AAARGH että mä inhoon mun anoppia!!!

Huh.Helpotti vähäsen kun sai purkaa....ja nii tosiaa tyttö on 2.v

ja sulle *halaus* ja et tosiaan oo huono äiti ! Kyllä varmasti tyttö vielä kotiin tulee,lepäilehän nyt kun voit.

voi, sulla on nyt hormonien takia hermot pinnassa, tiedän tunteen, mulla la 22 tätä kuuta :hug: äsken kiukuttelin miehelle kun kehtas lähtä ekaa kertaa kielitunnille ja siitä on sovittu ajat sitten, ite vielä sen sinne ilmotin :ashamed:

:hug: Kyllä se tyttö vielä kotiin tulee. Eihän parempaa paikkaa olekaan :heart:

Mä oli kaksivuotias, kun mun isopappani kuoli (siis äidin äidin isä) ja hautajaisten jälkeen olin pyytänyt isää ja äitiä pysäyttämän auton kodin lähettyvillä, koska olin halunnut mennä mummin ja vaarin luo. Olin siellä yhteen mittaan 2 viikkoa, enkä mennyt kotiin, vaikka vanhemmat houkutteli ties millä hienouksilla. En tietty itse tapausta muista, mutta näin mulle on kerrottu.

Yhteistyössä