Paha mieli lapsen syömisistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
2,5v syönyt tänään aamupalan, lounaan ja välipalan mutta sitten oltiin vierailla ja söi siellä herkkuja vähän. Oli niin väsynyt kun tultiin kotiin ettei jaksanut päiväruokaa kun muutaman lusikallisen, iltapaltkin jäi väliin. Hyvä kun hampaat jaksoi pestä (sis minähän ne pesin mutta...) ja sitten nukkumaan. Kauheen paha mieli kun tultiin niin myöhään kotiin ja lapsi oli väsynyt että minun takia jäi vähälle ruuat

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:( no mua haittaa. Oli niin väsynyt että itki vaan niin oli pakko laittaa nukkumaan.
Koita ajatella niin, että koska siitä ei lapsellesikaan mitään vahinkoa ollut, niin ei sun kannata sitä itsekään surra.

nukkua, jos oli väsynyt. Ei se lapsi yhdellä hiukan huonommalla ruokakerralla nälkään näänny. Noin käy välillä, joskus 2-vuotias nukahti muutaman kerran kesken lounaan, kun oli niin väsynyt. Eikun sänkyyn vain!

Ei kannata tollaisesta pahoittaa mieltä. Meillä joskus lounas korvattu retkieväillä, ja illalla ei oo ruoka maistunut. Ei ole katastrofi noin isolle lapselle. Meillä kävi 1v:lle niin että oltiin reissussa ja nukahti just kun oltais tultu kotiin lounaalle, nukkui kolme tuntia ja olikin sitten 6h syömättä... Hiukan mietin ett pitäiskö herättää mut en sit raaskinut.

Ps. Tunnen muutamia lapsia, jotka syö koko ajan tosi huonosti. Mikään ei uppoa, joku ikäkausi on myös semmoinen. Pidemmästäkin syömättömyydestä ovat selvinneet ihan hengissä ja kasvaneet tavalliseen malliin.

Voi kiesus mitä mammoja taas. Tarkoitan siis ap:tä. Kasva aikuiseksi. Mua on aina siepannut nää tälläiset nössö mammat, jotka pahoittaa joka helkatin asiasta mieli.

Kyllä me ollaan 2.v. laitettu yöunille monestikin klo 19 aikoihin, jos on aamulla ylösnousu 6 aikoihin ja tyttö kiukutellut ja ollut väsynyt. Eiköhän se ole aika tilannekohtaista!

Yhteistyössä