paha mieli

elämä kantaa

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
4 606
1
36
mul on epämääräisin paha mieli, semmoinen levoton. mä äyskin ihan pikkuasioista ja haastan riitaa.

oon väsynyt joo ja mua rasittaa kun mies tekee yövuoroa ja mun vastuulla on lapsen hoito, joka tietty on siis normaalia kun miehen pitää nukkua mut silti...
otti vauvan 7ltä hoitoonsa ja nukuin 9ään mut en kunnolla kun kuului meteliä.

mä tarvisin jotain omaa mut en keksi mitä. imetyksen takia en voi olla kauaa pois ja just ku olin yks päivä 6tuntia pois ei vauva ollut nukkunut päiväunia eikä syöny kun kerran ku ei muka ollu nälkä. ja ku tulin ni piti heti syöttää.ja nukuttaa.

meidän parisuhde on ihan sekaisin kanssa ku riidellään niin paljon.

Vähän samankaltasia ongelmia mullaki... Tosin mun mies on merillä, joten poissa aina joka toisen viikon, jolloin mä hoidan vauvaa yksin.
Itte yritän olla vähän armollisempi sekä itelleni, että muille. Mitä sitte, jos se vauva syö vähän harvemmin, ku oon ite poissa? Tai nukkuu vähempi? Siitä tuskin tulee traumoja kelleen muulle ku äidille.
Mä käyn tosi harvoin missään, ja joskus on käyny niinki, että jonku parin tunnin reissun ajan on meijän harvoin itkevä vauva vollottanu lähes koko ajan. Ja on tainnu isiltäki päästä itku, ku oon lopulta tullu kotiin.

Niin siis pointti oli se, että ei se vauva siitä pilalle mee, vaikka sitä ei aina hoidetakaan yhtä "hyvin", ku äiti hoitais. Että teoriassa tosiaan iteki tiiän nää asiat, mut käytännössä sitte vaikeempi muistaa... Välillä. ;)

mua ei huvita ulkoillakaan enää niinku ennen siis vauvan kanssa, koko talven kävin joka päivä tunnin lenkillä vaik satoi räntääkin. nyt on kiva ilma mut ei jaksa.kotona on ihan kivaa kyllä ja aionki olla hoitovapaalla vielä mut nyt on joku ihme vastahanka vaihe. pitäs varmaan tavata joku kaveri ni sais piristyttyä.mut nekään ei kerkee nähdä ja mä en melkeen ikinä voi ku ne pyytää.

Mul on välillä sama ongelma... Tuntuu, et kaverit pyytää vaan semmosiin menoihin, joihin ei voi vauvan kaa mennä. Täältä oon onneks saanu muutaman äiti-kaverin. :)

ymmärrän. kuule, jos ei jaksa ulkoilla niin ei oo pakko. nuku vaikka sekin aika lapsen kanssa. nukuthan hyvin ja tarpeeksi? syötkö kalaa? luin, että masikseen auttaa omegat. itselläni on heti huono päivä, jos en oo nukkunu. alkaa ajatukset pyöriin samaa rataa. voimia.