paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Exä pahoitti mun mielen ja sai mut tuntemaan hirveää syyllisyyttä :'(
Olen kahden lapsen yh. 7vuoteen en ole baarissa käynyt, enkä alkoholia kurkustani alas kaatanut, mutta eilen repäisin ja lähdin ystävien kanssa tuulettumaan. Lapset vein mummolaan hoitoon.

Nyt exä laittoi äkäistä viestiä, haukkuu mut huonoksi äidiksi kun jätin lapset hoitoon ja lähdin ryyppäämään. Mulla oli muutenkin koko illan syyllinen olo ja laskin tarkkaan paljonko voin ottaa että oln aamulla ajoissa selvä ja valmis hakemaan lapset ja tuo viesti ei ainakaan helpottanut mun oloa. Tulen kuulema tietämään miten tämäkin asia kääntyy minua vastaan vielä joskus :(

Olenko mä nyt oikeesti ihan kamalan huono äiti?

oot kyllä ala heikko itsetuntoinen jos exä saa sun mielen tollasesta pahottuumana. Nosta nenä pystyyn ja olet sanaut atsan nauttia illastasi ja nyt taas jaksat nauttia lapsistasi :)

Et ole huono äiti. Harmi ettet pystynyt nauttimaan vapaaillastasi, meistä jokainen semmoista aina välillä kaipaa, ja voi viettääkin ilman huonoa omaatuntoa.

Exäsi taitaa sen sijaan taas olla harvinaisen pipi päästään... Onneksi on exäsi, ole tyytyväinen siitä!!

voi ystävä rakas,anna mennä toisesta korvasta ulos exän kommentit!!
taitaa olla vaan katkera kun hällä ei ole sua enää ja ei ole lasten elämässä mukana kuten sinä saat olla.

tottakai sinä tarvitse omaa aikaa ja rentoutumista!!
ja miksei exä ottanut lapsia,eikö hän ole lasten isä ja vastuussa myös lapsistaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Exä pahoitti mun mielen ja sai mut tuntemaan hirveää syyllisyyttä :'(
Olen kahden lapsen yh. 7vuoteen en ole baarissa käynyt, enkä alkoholia kurkustani alas kaatanut, mutta eilen repäisin ja lähdin ystävien kanssa tuulettumaan. Lapset vein mummolaan hoitoon.

Nyt exä laittoi äkäistä viestiä, haukkuu mut huonoksi äidiksi kun jätin lapset hoitoon ja lähdin ryyppäämään. Mulla oli muutenkin koko illan syyllinen olo ja laskin tarkkaan paljonko voin ottaa että oln aamulla ajoissa selvä ja valmis hakemaan lapset ja tuo viesti ei ainakaan helpottanut mun oloa. Tulen kuulema tietämään miten tämäkin asia kääntyy minua vastaan vielä joskus :(

Olenko mä nyt oikeesti ihan kamalan huono äiti?

Hei, se on ex, älä nyt anna enää syyllistää.

joo itsetunto on erittäinkin huono, se on totta. ja taitaa olla aikalailla tuon exän takia niin. erosta on reilu vuosi, mutta kyllä se silti saa mua näköjään pompotettua ja olon kurjaksi :(
lapsia hän ei itselleen ota ikinä, liekö sekin sitten vaan kiusaa ettei mulla olis omaa aikaa. "kun kerran yksinhuoltajuuden sait niin huolehdi sitten yksin....24/7/365"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo itsetunto on erittäinkin huono, se on totta. ja taitaa olla aikalailla tuon exän takia niin. erosta on reilu vuosi, mutta kyllä se silti saa mua näköjään pompotettua ja olon kurjaksi :(
lapsia hän ei itselleen ota ikinä, liekö sekin sitten vaan kiusaa ettei mulla olis omaa aikaa. "kun kerran yksinhuoltajuuden sait niin huolehdi sitten yksin....24/7/365"
Kun olet vielä yksinhuoltajakin, niin asia ei todella kuulu hänelle pätkän vertaa. Ei tarvitse kuunnella tuollaista häneltä.

mainitsi muuten vielä tuossa viime viestissä että kun pitää mennä tämän "maijan ja miesten kanssa ryyppäämään.."
öö.minkä miesten? :D tyttöporukassa oltiin.. ja entäs sit vikka ei oltais oltukaan, mitä se sille kuuluu vaikka ois kymmenen miestä mulla sängyssä prkl.

Mistä se ex ylipäänsä tietää, että olit viihteellä? Näkikö sinut vai? Haistata ukolla pitkät, laita vaikka viestiä sille että sun ryyppäämiset ei sille kuulu.

Jos todella on niin, että lapset ei ole ex-miehelläs ikinä, niin mitä se sille kuuluu, jos viet lapset hoitoon ja lähdet baariin??? Eiköhän se huonoisä-titteli kuulu ihan toiseen osoitteeseen! Mikä ääliö..

Mä aattelin laittaa muksun mummulaan vlopuksi ja juopotella 2 päivää!! Ja mä olen silti hyvä äiti! <3 exäs on mustasukkainen ja typerä! Niin läpinäkyvää tuo sen touhu!

Yhteistyössä