Paha olla :(((

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
mä voin taas niin huonosti henkisesti! :'( tuntuu ettei tästä kaikesta omasta pahasta olosta ja muusta ole ulospääsyä. seinät kaatuu päälle.. :/
On ollut niin suuri huoli ja epävarmuus äidistä, takapakkia ollut paljon leikkauksen jälkeen. nyt vasta kun reilu 2vk leikkauksesta,äiti voi paremmin ja pääsi tavalliseen huoneeseen tarkkailuhuoneesta. vieläkin tarvitsee lisähappea. en ole oikein päässyt kenenkään kanssa äidistä kunnolla juttelemaan.

kauhea väsymys kokoajan.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Öhkömönkiäinen:
Sulta on hei tosi usein tällasia avauksia, ootko harkinnu hakevas ammattiapua tai kenties hakenu jo?

olen hakenut apua silloin vuosia sitten kun tää kaikki alkoi, kävin terapiassa ja mulla on lääkitys.
välillä oli parempi olo, nyt taas huonompi kausi. on vaan tarve välillä purkaa pahaa oloa.. ei vaan järin paljoa ole kelle purkaa.
ja tää äidin sairastuminen ja kaikki muu jotka nyt "rempallaan" vaikuttavat mun henkiseen terveyteen

Mä haluaisin sanoa jotain lohduttavaa, mutta en oikein osaa.. Mutta ymmärrän joka tapauksessa huolesi äitistäsi. Voisithan tänne kertoa vähän tarkemmin sun fiiliksistä. Jos me voitas jotenkin auttaa.. :)
Joka tapauksessa jaksamista sulle *halaa*

:hug: Kannattaa vaikka tänne avautua,jos ei muita ole kenen kanssa puhua..Mitä tahansa muuta kuin että kaikki asiat jää pyörimään sisälle. Voimia paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
En ole enen sinun äidistäsi avauksia lukenut/nähnyt.Enkä tällöin tuedä mistä kyse,mutta :hug: kuitenkin

kiitos.
äidilläni todettiin syöpä n.2kk sitten. vein hänet lääkäriin kun kukaan ei ollut ottanut äidin oireita tosissaan, ei kukaan laittanut tutkimuksiin! :/
sillä reissulla äiti on, syöpä löydettiin paksusuolesta, se saatiin leikattua onneksi onnistuneesti pois. 2 vkoa sitten toinen leikkaus ; haimasta poistettiin osa, osa ohutsuolesta, perna poistettiin. haimankasvaimen koepalan tuloksia odotellaan.. :/
äiti on joka hetki mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja mutteri:
voi ei! voimia teille. onko äitisi minkä ikäinen? oliko millaisia oireita?

oman isäni menettänyt syöpään ja äitini on syöpätoipilas :(

kiitos sinullekin.
äiti on 61v.
Äidillä on ollut maha-avanneletku 7vuotta joten sen takia kaikkia oireita ei ehkä tunnistetukaan tai siis luultiin ehkä siitä johtuviksi vaivoiksi.
Mutta jalat turposi ja tuli sellasia punasia läikkiä, hb laski reippaasti 150:stä 80:een... muissakin veriarvoisssa oli häikkää mut siitäkin lääkärit vaan kohautteli olkapäitään.
peräsuolesta tuli verta pidemmän aikaa, se oli lääkäreiden mukaan vain pukamista johtuvaa :/

:hug: sulle Himpulat ja vimpulat!

Tiedän ehkä edes vähän miltä susta tuntuu. Mun äiti sairastui reilut kolme vuotta sitten uudestaan syöpään, jota ei kylläkään voitu leikata. Olin kuitenkin äidin tukena monenlaisissa hoidoissa ja sairaala-aikana. Mun äiti oli saman ikäinenkin sun, mutta syöpä oli pohjimmiltaan rintasyöpä, joka kylläkin levisi kaikkialle muuallekin. Mun mielestä vaikeaa oli sekin, kun ei oikein tiennyt, pitäsikö äidin kanssa jaksaa olla positiivinen ja reipas vai osallistua suruun.

Voimia sulle!

Yhteistyössä