paha olla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Sovittiin mieheni kanssa tapaamispaikka kauppakeskuksessa aulaa,eikä mies ollut kerennyt sinne painelin sitten kauppaan edeltä (mulla on paniikki ja keskittymisvaikeuksia joskus,en voi jäädä paikoilleni odottamaan)soitin miehelle että olen kyseisessä kaupassa ja mies kysyi missä siellä,sitten harmikseni en pystynyt keskittymään kun huomioni herpaantui toiseen asiaan (mies tietää ongelmista) niin mieheni huusi puhelimeen että liimanhaistelija hörhö ym.enkä todellakaanitse voi ongelmilleni mitään,niin oli kamalaa miten hermostui :(
Ikinä en ole mitään liimaa haistellut ja en voi ymmärtää miten rakas ihminen voi haukkua julkisella paikalla,laitoin luurin kiinni.Mies tuli lapsen kanssa pian luokseni ja jatkoi solvaamista että hermostutin sen kun olen niin hörhö:(
Sanoin etten voi sille mitään että huomio katkesi niin jatkaa vaan kokoajan,hävetti kamalasti olla siellä kaupassa:( Meni taas kokonaan itsetunto ja omanarvontunto olla tälläinen vajaa?

miten saisin paremman itsetunnon?Olen jonossa psykoterapeutille,kestää vaan liian kauan ja lääkkeitä syön.Silti tämä ongelma on jatkunut vaihtelevasti useita vuosia,enkä mm.pysty yksin käymään kotini ulkopuolella asioilla,aina pitää olla lapsi mukana:(Tuntuu kamalalta kun tunnen itseni vajaaksi,kun ei voi elää normaalia elämää ja nyt mieskään ei enää ymmärrä sairauttani vaikka on ollut ymmärtävinään.Tuntuu että olen tosi epäonnistunut kaikessa ja tosi etovaa seuraa:(
Mietin kaikkea ikävää ja sitä että lapset on ainoat joiden vuoksi yritän...

Kuules. Miehelläsi on agressiivinen persoonallisuushäiriö tai psykopaattinen persoonallisuushäiriö. Kummankin oireisiin kuuluu että ko ihminen keksii ikäviä sanoja ( vaikka eívät ole tottakaan) ja kaikkien kuulleen nöyryyttää toisen.
Tuohon ensimmäiseen sairauteen on lääkitys olemassa ja toiseen ei mitään hoitokeinoja koska silloin ihmiseltä puuttuu omatunto ja sitä ei lääkkeillä saa.

Sinä et ole mitenkään huono ihminen ja nuo sairaudet eivät ole sinun syysi vaan ovat ihan synnynnäisiä.

Normaali ihminen ei käyttäydy kuten miehesi. Vai kuuletko usein muiden käyttäytyvän noin..
Hän on sairas.

Voimia sinulla ja muista että olet tuollaisen yläpuolella!

Aloin itkemään siellä kaupassa eräällä osastolla,onneksi ei ollut paljoa ihmisiä!Ennen mies on lohduttanut ja heltynyt jos on ollut vihainen,mutta nyt kun on lapsia niin mielestään käyttäydyn lapsellisesti ja mun pitäisi skarpata ja olla aikuinen:(
Mielestäni olen aikuinen ja yritän kaikkeni mutta jos epäonnistun sairauteni (diagnoosia odotan)vuoksi niin onko pakko potkia maassa makaavaa.Sanoin että vihaan sua kun olet noin ilkeä niin tönäs vähän ja sanoi sen kun vihaat että hän lähtee lapsen kanssa jatkamaan ja mä voin lähteä ei kehtaa olla mun kanssa:(Tietää etten yksin pysty lähtemään vaikka haluaisin kun on paniikkihäiriö:(

kiitos kommenteista.Sanoin sille että mun mielestä olet sairas (hiljaa,ettei muut ihmiset kuule)niin tokaisee kuuluvasti että itse käyttäydyt kuin jakomielitautinen yms.että me ollaan aikuisia,etten voi hänelle suuttua (sanoin että vihaan kun on niin ilkeä)siitä että hän suuttui ja raivostui mulle.Syyttää mua siitäkin että lapsellemme oli luvannut ostaa lelun ja kun kaupassa synyti tämä tilanne niin sanoi lopuksi että lähdetään pois ja lapsi joutuu mun takia pettymään.Ehdotin että ostetaan lapselle lelu ensin,niin ei käy kun hänelle riitti.Kokoajan intti että lapset kärsii mun takia kun olen niin tasapainoton,vaikka en voi sille mitään tällä hetkellä.Tuntuu niin pahalta koska olen raskaanakin ja välillä tukala olo lasten vuoksi vaikka hoidan heitä hyvin ajattelen kärsivätkö he,kun mulla ei ole ystäviä ja olen tälläinen vajaa.Mies syyttää mua.Eilen illalla vielä kehui kuinka ihana ihminen olen.

Ajattelen myös liikaa mitä muut ajattelevat musta ja se ei helpotu ainakaan kun mies kohteli noin.Tuntui että kaikki näkee miten tasapainoton olen,tuntuu kamalalta.Oikeasti tunnen olevani niin yksinäinen :(

No ehkä se sun miehes ei vaan enää jaksa ymmärtää sua. Onhan se tosi rasittavaa terveelle ihmiselle raahata perässään ihmistä, joka ei mihinkään kykene. Sympatiat on miehen puolella. tulee mieleen, että sen olis paljon parempi kaksistaan lapsen kans...

Jos sun mies vaan huolestu kamalasti ku sä yksin siel kaupassa et tulee paniikkikohtaus päälle! Mut oli kyl tosi tyhmästi sanottu, toivottavasti ei tarkottanu mitään sillä. Tiedän tunteen ku mulla paniikkihäiriö myös!

Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
No ehkä se sun miehes ei vaan enää jaksa ymmärtää sua. Onhan se tosi rasittavaa terveelle ihmiselle raahata perässään ihmistä, joka ei mihinkään kykene. Sympatiat on miehen puolella. tulee mieleen, että sen olis paljon parempi kaksistaan lapsen kans...

Ja tuo oli sit pakko ääneen sanoa! Joskus vois opetella pitään ne mölyt mahassa! Varmasti helpotti ap:n oloa! IDIOOTTI!

Kyllä sillä miehelläkin tunteet on. Jos on odottanut sua tietyssä paikassa, josta oletkin mennyt muualle, etkä edes kyennyt sanomaan missä olet, niin kyllä sitä toinen nyt hermostua siitä voi. Varsinkin jos vielä menet haukkumaan _häntä_ sairaaksi.. Okei ei välttämättä ole hyvä miehen haukkua myöskään sua miksikään liimanhaistelija hörhöksi tjms. mutta osaan kyllä nähdä miehenkin kannan, että on varmaan raskasta silläkin..

Ymmärrän kyllä sunkin pahan olon. Kannattaisiko sun mennä lääkärissä käymään (Jos et vielä ole ollut) ja hankkia paremmat lääkkeet yms. Vai voiko tuota "parantaa" edes lääkkeillä?

Tsemppiä kovin! Kyllä se tuosta :hug:

ei mulle kuulu enkä nyt erikseen tarkota tässä aapeetä.
mut mistä helvetistä te löydätte noita kusipäitä, aivan uskomattomia tapauksia saa täällä lukea joka päivä :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei mulle kuulu enkä nyt erikseen tarkota tässä aapeetä.
mut mistä helvetistä te löydätte noita kusipäitä, aivan uskomattomia tapauksia saa täällä lukea joka päivä :o

Kylläpä nuota maailmasta löytyy uskomattoman paljon ja ne pirut osaa vielä suhteen alussa näytellä aivan toista kuin mitä todellisuudessa ovat...
Mutta ap:lle tsemppiä , tiedän itsekin mikä paniikkihäiriö on koska mulla se diagnoosi tehtiin n. kuukausi sitten .. Menetin työni ja itsetuntoni , mutta kiitos erittäin ihanien ystävien , olen nyt suht hyvässä kunnossa.

Kyllä mä edelleen väitän, että sun miehelläs olis parempi yh:na. Jos sä olet noin sairas, ettet kykene ede omaa olinpaikkaas sanomaan, niin miten ihmeessä pystyt antamaan lapsille tukea ja turvaa ja takaamaan heille normaalin lapsuuden???

Yhteistyössä