paha olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no

Vieras
Olen kolmen lapsen äiti, ja viimeisin on syntynyt reilu 2kk sitten. Minulla oli todella vaikea raskaus, ja luulin oloni helpottuvan kun vauva syntyy..toisin kävi. Nyt kuukauden ajan olen voinut ihan älyttömän hunosti. Minulle todettiin masennus ennen raskautta.
Paha olo on aivan sietämätön ja olen todella ahdistunut. Riitelen mieheni kanssa todella kovasti, itken, minua ei kiinnosta mikään, en luota kenennkään, etenkään mieheeni. Saan hirveitä raivokohtauksia ja ruudan, nykyään en pysty hillitsemään itseäni eds lasten silmien edessä, vaan huudan miehelleni silloinkin. Olen käynyt häneen käsiksi, siis töninyt tai huitaissut. Lapsilleni en ole tehnyt mitään.
En välitä laskuistani enää, haluan tuhlata kaikki rahani, ja shoppailla...sitten tulee siitäkin morkkis.

Olen ihan lopussa, en tunne itseäni enää ollenkaan... Olen niin väsynyt tähän elämään..tunnen jatkuvaa syyllisyyttä ja huonoa omaatuntoa.

Meillä on miehen kanssa tosi hyviäkin hetkiä. silloin ku kaikki on hyvin, niin kaikki on todella hyvin. Mutta silti haluaisin erota.
Käyn terapiassa ja syön masennuslääkkeitä, mutta oloni silti pahenee...

Onko kellään samanlaisia kokemuksia ollut, vai olenko vain niin hullu?

Et varmasti ole mikään "hullu" mutta masentunut ja väsynyt! Onko katsottu onko kilpirauhasarvosi OK? Nehän monesti heittää synnytyksen jälkeen.

Puhu lääkärillesi avoimesti ja kerro miten kaikki oikeasti on tällä hetkellä. Hän on se jonka pitäisi tätä pääsi sisällä olevaa sotkua pystyä kanssasi selvittämään.

Yhteistyössä