Paha olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies 69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies 69

Vieras
Teen tässä eväitä Rakkaalle vaimolleni, joka vie huomenna avioerohakemuksen
maistraattiin. On todella paha olo! Ei, en ole pettänyt häntä eikä hän minua,
vaadin vaan kuulemma liikaa kun toivon kosketusta ja hellyyttä häneltä.
Itse olen viime viikkoina hieronut hänen kipeää selkäänsä ja yrittänyt kaikin tavoin
parantaa hänen oloaan. Tiedän ettei rakastelu ole mahdollista selkäkivun takia, mutta
ei se muuten hellyyttä estä,vai estääkö? En edes tiedä miksi tämän kirjoitan???

Meilläkin on ero tulossa, mies ei kuulemma rakasta enää. Varsinkin viimeisen vuoden olen saanut osakseni ainoastaan välinpitämättömyyttä ja välttelyä. Shokkihan tämä on, mutta ymmärrän sen itsekin, että olen onnellisempi yksin, kunhan tästä vähän toivun ja keräilen itsetuntoni rippeitä. Mikään ei tee pahempaa jälkeä kuin välinpitämättömyys parisuhteessa - kun et saa mitään vastakaikua, niin alat pitää itsekin itseäsi aivan arvottomana ihmisenä, joka ei ansaitse mitään hyvää maailmassa.

avioerohakemukset viedään käräjäoikeuteen
Tsemppiä kumminkin! Tuliko ero yllätyksenä? Usein miehille tulee yllätyksenä, vaikka vaimo on siitä pitkään puhunut.

Mulla on pää ihan sekasin tällähetkellä, tää tuli niin puun takaa! Toki vaikeuksia on ollut, mutta tää on jotain niin isoa, ettei polla kertakaikkiaan kestä!!!

Sinussa ei välttämättä tosiaan ole mitään vikaa, vaan vaimosi on itsensä kanssa niin jumissa ja hukassa, että kuvittelee avioeron olevan ratkaisu tilanteeseen, jonka syyt ovatkin ihan muualla eivätkä näin ollen ratkea erotessa. Monessa tapauksessa eroista näin käy, huomataan vasta sitten pitkänkin ajan päästä, että edelleen ne samat murheet on omien korvien välissä, koska on koitettu eroamalla päästä niistä eroon. Onneksi siinä on se harkinta-aikakin vielä, jos vaikka vaimosi heräisi huomaamaan.

Teillä on puolen vuoden harkinta-aika. Siinä ehtii tapahtua mitä tahansa. Älä syytä itseäsi. jos syy olisi sinussa, todennäköisesti tietäisit, mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä. Ota rauhallisesti.

Tilanne vähän rauhoittunut, ei erohakemusta kuulemma ainakaan vielä.
Nyt hän sanoi, etten saa hieroa enkä koskettaa häntä, hän ei pidä siitä!!!
11 vuotta olen hieronut aina, kun on ollut kipuja, eikä hänen ole koskaan tarvinnut erikseen pyytää sitä.
Nyt ei sitten kosketa! Katsotaan mitä siitä seuraa...

Siis oletko sinä oikeasti mies??
Haluat kosketusta, hellyytä, hierot ja teet eväitä?
Jos naisesi ei osaa noita arvostaa, niin lähde sinä, 100-varmasti löydät uuden, joka palvoo sinua jo noiden asioiden takia!!

• Tykkää
Reactions: Metis ja Wolt
Siis oletko sinä oikeasti mies??
Haluat kosketusta, hellyytä, hierot ja teet eväitä?
Jos naisesi ei osaa noita arvostaa, niin lähde sinä, 100-varmasti löydät uuden, joka palvoo sinua jo noiden asioiden takia!!

Millaisia miehiä teillä sitten oikein on??? Ja joo, noiden puolien lisäksi on ne huonotkin puolet - kaikissa.

Mutta tuo naisellinen surkuttelusäälis ei uppoo.

Yhteistyössä