Paha olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies 69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua kyllä surettaa ap. Ja ikävä kyllä tulee sellainen tunne, että se vaimo saattaa jopa pettää sinua.

Ap kuulostaa tosi ihanalta avioimieheltä. Esim. itse kaipaisin omalta mieheltäni erityisesti läheisyyttä ja hellyyttä, hän ei tällä hetkellä niitä kykene antamaan. Kaipaisin myös huomattavan paljon enemmän seksiä, mitä meillä on, sitä sentään on. Mutta sekin tuntuisi sata kertaa paremmalta, kun tuntisi jatkuvasti itsensä rakastetuksi ja välitetyksi. Tiedän mieheni kuitenkin minua rakastavan, hän ei ole vain oppinut kotonaan koskaan sellaista läheisyyttä jota kaipaan. Esim. lapsiamme hän halaa jotenkin etäisesti, vaikea selittää.

En osaa neuvoa mitä seuraavaksi pitäisi tehdä. Minä voisin yrittää ehdottaa sille puolisolle parisuhdeneuvontaa, ei ap ole ajatusten lukia.

Voisihan siltä puolisolta yrittää kysyä mitä hän toivoo parisuhteeltaan, jos siihen kysymykseen osaisi vastata.

En ole keksinyt näitä juttuja, ihan tosiasioita ovat. Tietysti tämä on vain minun mielipiteeni, mutta mistä muusta voisin purkaa sydäntäni kun en tosiaan ole ajatustenlukija. Olen pian 43v. ja kirjoitan varmaan oudosti, koska olen oppinut OIKEINKIRJOITUSTAIDON ja käytän välimerkkejä.

flags_0
flags_0
flags_0
flags_0

Tilanne ennallaan, selkä oli jo parempi mutta paheni taas kun rohkenin toivoa läheisyyttä.
Nyt hän tokaisi "pakkaan tavarani ja lähden" mutta sitä en halua. Tää syö miestä...

Lapset hoitoon ja lyöt nyrkin pöytään (ei vaimoon) ja sanot että nyt perkele! Täytyy tulla vastauksia, mihinkään et mene, ennenkuin tulee selityksiä!

Anna vaimo lukee tän ketjun? Auttaisko se? Jos se on vaan vaimon omia henk koht kriisejä, niihinkin löytyy apua. Käykää perheasiain neuvottelukeskuksessa, jos kunnallanne semmoinen on, auttoi meitä, kun tuli ongelmia. Kynnys eka käynnille korkea, mutta siitä se sitten lähti. Minä myös luulin, ettei oo mitään vialla, mutta löytyihän sitä sitten...

Menisin ammattiapua hakemaan, mutta kun hän ei halua sitä! Olen puhunut avun hakemisesta, vastaus on
"mene, jos tarvitset apua, minä en tarvitse". Ei kai siitä ole apua jos menen yksin! Auttaja tarvitsee molempien osapuolien mielipiteen tilanteesta.
Ei auta kuin odottaa ja kärvistellä!!!

Yhteistyössä