Pahaa ja yhä pahenee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihanainen

Vieras
Taidat olla oikeassa. Parannusta ei ainakaan viimeiseen kahteen vuoteen ole ollut missään tässä suhteessa.

Olen puhunut asiasta miehelle. Olen kirjoittanut hänelle kirjeen, jonka sisältö oli pitkälti sama kuin tänne kirjoittamassani viestissä. Olen itkien toivonut, että meillä olisi taas yhtä ihanaa kuin suhteen alussa. Mies on vain todennut, että jos hän ei kelpaa, niin sitten minun ei auta kuin lähteä. Hän ei halua lähteä, eikä hän ymmärrä, mitä valitan.

Ehkä mies on henkisesti sairas. Ainakin olen löytänyt hänen puhelimestaan viestejä useaan otteeseen, joita hän on lähetellyt naisille, joihin hän on tutustunut netissä. Aina, jos joudun lähtemään esim. viikoksi työmatkalle, palattuani näitä seksiviestejä on naisilta miehen puhelimessa. Asiasta on puhuttu ja riidelty monet kerrat, olen uhannut lähteä, mutta mies on ruikuttanut minut takaisin. Viestit eivät kuulemma merkitse mitään, vain minä merkitsen. Sitä en tiedä, onko mies fyysisesti pettänyt minua, mutta henkisesti ainakin on.

Taidan olla hullu, kun en jo tilaa muuttoautoa omille kamoilleni.

on sellaisia sikoja, minulle ainakin soittelevat ja ehdottelevat ukkomiehet... En tahdo enkä halua heitä, vaikka sanonkin suoraan ei mee jakleluun...
Ja netissä ei ainakaan ole kuin sairaita ukkoja...

Yhteistyössä