E
elämänsäpilannut
Vieras
Eli huomasin joku kuukausi sitten häpyhuulissani epäilyttäviä näppylöitä, mutta ajattelin niiden olevan jotain ihan normaalia ja lähtevän pois itsestään. Näppylöitä tuli lisää ja sitten alkoi tulla epänormaalia vetistä valkovuotoa ja joskus todella kokkareista. Katsoin peilillä alapäätäni ja siellä näkyi kondylooma syyliä kukkakaalimaisia. Noh nyt tänään ihmettelin kun kielen kärki tuntu aralta ja huomasin siihenkin ilmestyneen pienen näppylän!!! Katsoin nyt sitten taskulampulla suuhuni ja kielessä näkyy näitä enemmänkin... Eli siis tilanne on mennyt todella pahaksi! Pakko siis varata heti huomenna aika kynekologille.
Pahinta tässä vielä on se, että en voi kertoa äidilleni ja hoito pitäisi siis maksaa itse. Joudutaanko pahasti levinneet syylät poistamaan laaserilla? onko se kallista? Millelääkärille aika tulisi varata kun kyseessä on kondylooma suussa? miten suussa olevaa kondyloomaa yleensä hoidetaan?
Ihan hirveä olo ja pelottaa. Olen vasta 17 ja pilannu elämäni jo nyt. -.- Hävettää ihan hirveästi mennä lääkäriin kun tilanne on jo näin paha ja kaiken lisäksi kun en aiemmin ole ollut kynekologilla.
En kaipaisi kuulla nyt yhtään mitään tuomioita, koska tiedän kyllä kuinka olen itse virukseni jostain saanut ja omaa syytäni tietysti kaikki, mutta toivottavasti joku osaisi vastata kysymyksiini..
Ihan hirveä olo ja pelottaa. Olen vasta 17 ja pilannu elämäni jo nyt. -.- Hävettää ihan hirveästi mennä lääkäriin kun tilanne on jo näin paha ja kaiken lisäksi kun en aiemmin ole ollut kynekologilla.