A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Moukka:Ootpas ukon löytäny.Oikein moukkien moukalta kuullostaa tollanen toiminta. Eipä aikuisen miehen päässä paljoo näytä järki painavan. Voin todella hyvin kuvitella, että menee hermo tollasen kanssa tua kylillä liikkuessa.
Voimia ap. Ikävä tilanne jos ei mitään tukiverkkoa ole ja viis lasta. :/ Miehes ei varmaan suostu jäämään päiväks/illaks lasten kanssa kotiin, että sä pääsisit jonnekkin tuulettuun? Siinä sivussa mies vois vähän ehkä alkaa suakin kunnioittaan, kun huomais mitä on olla kotona yksin 5 lapsen kanssa.
Siksi tää onki vaikea tilanne kun tuota tukiverkkoa ei ole..mutta pelkästään lasten vuoksi en tähän suhteeseen voi jäädä, jos ei mies ala uskoa mua niin parmepi et erotaan. En tiedä mikä mieheen on mennyt, nykyään puhuu varsinkin vanhimmalle lapsellekin tosi ilkeesti välillä ,halventavasti. En ymmärrä miksi olen asian näin pitkälle päästänyt. Musta tuntuu et esikoinen puhuu sisaruksillekin nykyään jo ilkeesti kans .Välillä onkin lasten kanssa illan että pääsen käymään jossain ,sanoo ainakin että hyvin on mennyt ? mutta enhän tiedä mitä on puhunut silloinkin lapsille...tosi kurjaa ja nyt päätin et mies kun kotiutuu niin meillä on palaveri ja katsotaan mitä tapahtuu. Tää ei enää jatku : Jos tyyli ei muutu ,minä lähden !!