Hei, Löytisiköhän täältä kohtalotovereita tai asiantuntijoita koska tk:ssa vain loputtomassa pyörityksessä vaivojen kanssa... Olen tehnyt työksenikin hyvin monenlaista urheilua ja kuntoni on ollut aina erittäin hyvä. Esikoisen raskaus toi 25 ylimääräistä kiloa jotka tosin laihduin varmaan max 2 kuukaudessa pois. Nyt olen kärsinyt jo yli 9 kk erittäin pahoista nivelsäryistä. Jos käyn KEVYESTI kuntosalilla niin on ollut 2 x lonkka tai jokin nivel siinä lähellä hyvin kipeä. Kerran kipu kesti kolme viikkoa muutaman askelkyykyn takia. Polvinivel tällä hetkellä huutaa hoosiannaa kun sitä vähän edes liikuttaa, ja vastaavia nivelreumatyyppisiä oireita on ollut koko ajan. Jos hieman edes liikun niin kärsin siitä turhan paljon. Ei ilmeisesti ole ihan normaalia, vai onko niin ettei kovin moni ensimmäisen vuoden aikana raskauden päätteeksi liiku ja siten ei ole yleistäkään nivelkipuilut. Pelkään, että on jotain pahempaa ja tulevaisuus näin liikkuvaisena ja mahdollisesti työnkin takia liikunta joutuisi jäämäänkin kokonaan pois - apua! Olen kuitenkin suht nuori ja oireet kun vanhuksella! Mistä ihmeestä nämä voisi johtua? Stressiä on ja todella valvomista 9 kk vauvan kanssa mutta ei kai kaikki joudu jättämään liikuntaa lastenteon takia
Kokemuksia tai tietoa jollain epätoivoiselle?