pahenee vaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug: Pikaista paranemista :hug: Meidän tytöllä nousi kuume kesken ratsastustunnin 40 asteeseen.Sitä kestikin sitten 5 päivää.Ja yskän sai kaupan päälle,se ei meinaa mennä ohi millään :(

meillä esikoinen aloitti kuumeilun tiistaina, kuopus keskiviikkona. eilen olivat kuumeettomia, nyt sit tänään aloitin minä ja kuopus toistamiseen. muutama viikko sitten oli mahatauti.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
:hug: Voimia!!
Minä aina ajattelen sairaana niinkin tyhmästi, että onneks tämä tuli nyt, niin ollaan terveitä, kun muut sairastaa =)

musta tuntuu et ollaan tänä talvena sairastettu tuplat normaalin verrattuna. odotan jo kauhun sekaisin tuntein syksyä kun lapset lähtee hoitoon et mitä tulee.. oon kuitenkin varautunut siihen et alussa lapset sairastaa vähän enemmän.

Seuraa sitä pikkuista, jos kuume jo ollut poissa, niin VOI olla joku bakteeritulehdus jälkitautina. Siis jos ensin ihan virusflunssa ja sitten kuume palaa. Siis seuraa tilannetta ( vaikka niin varmasti teetkin ).

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Seuraa sitä pikkuista, jos kuume jo ollut poissa, niin VOI olla joku bakteeritulehdus jälkitautina. Siis jos ensin ihan virusflunssa ja sitten kuume palaa. Siis seuraa tilannetta ( vaikka niin varmasti teetkin ).

toki. tietääkseni nyt on myös liikenteessa kuumetautia jossa kuume sahaa..

Yhteistyössä