Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tulipa tuosta ylinopeussakko ketjusta mieleen, että mikäs ois teidän miesten mielestä pahin rangaistus vastaavasta?
Mä kysyin ukolta ja se sano, et ois aika karseeta, jos pakottaisin sen käyttämään kortsua :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tulipa tuosta ylinopeussakko ketjusta mieleen, että mikäs ois teidän miesten mielestä pahin rangaistus vastaavasta?
Mä kysyin ukolta ja se sano, et ois aika karseeta, jos pakottaisin sen käyttämään kortsua :xmas:
Miksi aikuista ihmistä pitäisi rangaista vielä kotona jostain kämmistä? Miten naista pitäisi rangaista, jos ei anna pesää ja töistä kotiin tullessa ei ole ruoka valmiina pöydässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tulipa tuosta ylinopeussakko ketjusta mieleen, että mikäs ois teidän miesten mielestä pahin rangaistus vastaavasta?
Miksi aikuista ihmistä pitäisi rangaista vielä kotona jostain kämmistä? Miten naista pitäisi rangaista, jos ei anna pesää ja töistä kotiin tullessa ei ole ruoka valmiina pöydässä?
Älä ota sitä vakavasti =) En mä oikeesti oo mun miestä mistään rankasemassa.