Pahin rangaistus miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Tulipa tuosta ylinopeussakko ketjusta mieleen, että mikäs ois teidän miesten mielestä pahin rangaistus vastaavasta?

Mä kysyin ukolta ja se sano, et ois aika karseeta, jos pakottaisin sen käyttämään kortsua :xmas:

Vain munaton mies käyttää autoaan egonsa nostattamiseen.
Miettisin, minkä takia olen tuppikullin vaimona. Olisi aika vaihtaa isompivehkeiseen ukkeliin (enkä nyt todellakaan tarkoita sitä autoa).

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Tulipa tuosta ylinopeussakko ketjusta mieleen, että mikäs ois teidän miesten mielestä pahin rangaistus vastaavasta?

Mä kysyin ukolta ja se sano, et ois aika karseeta, jos pakottaisin sen käyttämään kortsua :xmas:

Miksi aikuista ihmistä pitäisi rangaista vielä kotona jostain kämmistä? Miten naista pitäisi rangaista, jos ei anna pesää ja töistä kotiin tullessa ei ole ruoka valmiina pöydässä?

Alkuperäinen kirjoittaja :

Miksi aikuista ihmistä pitäisi rangaista vielä kotona jostain kämmistä? Miten naista pitäisi rangaista, jos ei anna pesää ja töistä kotiin tullessa ei ole ruoka valmiina pöydässä?

Älä ota sitä vakavasti =) En mä oikeesti oo mun miestä mistään rankasemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Älä ota sitä vakavasti =) En mä oikeesti oo mun miestä mistään rankasemassa.

Vanha sanonta kuitenkin tietää, että ei niin pientä leikkiä, ettei totta toinen puoli.

Yhteistyössä