PAHOINVOINTI-RANNEKE = loistokeksintö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sakek
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sakek

Uusi jäsen
01.09.2010
19
0
1
lohja
OHOI RAKKAAT KANSSA-SISARET !
Pahoinvointiranneke ihan loistojuttu. Tai ainakin mulla toimii aivan loistavasti. En uskonut hölynpöly-akupunktio juttuihin yhtään, ennen kuin kokeilin tätä. Molempiin ranteisiin ranneke, jossa "nappula" painaa aku-pistettä joka lievittää pahoinvointia ja a vot! :) Oksensin ja kärsin kauheasti pyörrytyksestä 24/7 mutta nyt ovat kaikki vaivat ohi ja voin nauttiakin raskaudestani. Suosittelen lämmöllä, ainakin minulla toimii.:hug:

ei ole magneettia.. vain sellaiset pienet pallukat (muovia kaiketi) jotka painaa juuri siihen aku-pisteeseen. mutta täytyy tähän lisätä nyt n. viikon käytön jälkeen, että : jos niitä käyttää 24/7 avusta innostuneena, voi vaikutus olla päinvastainen! Ihmettelin kun eilen oli aina vaan pahaolo aamusta iltaan. Otin rannekkeet yöksi pois enkä ole tänään pitänyt ja olo on ihan kiva kuitenkin. Mutta kannattaa kokeilla, eivät kuitenkaan maksa apteekissa kuin 19,95e. :saint:

mä oon valmis kokeilemaan mitä vaan, olo on ihan kamala ja pahenee vaan :'( tänään oksennellu ja koko päivän ollu sellanen olo niinku olis tuhannen kankkunen, syödä en oo pystyny ku hedemäsalaattia :snotty:

Mä otin aamulla käyttöön rannekkeet. Lievensivät kyllä oloa, mutta eivät aivan täysin. On kuitenkin paljon helpompi olla. Mulla on vasta pari viikkoa takana kuvotusta mutta se on vienyt kaiken energian joten on kiva kun voi tehdä muutakin kuin maata sängyssä sairaana.

Yhteistyössä