pahoinvointi. VINKKEJÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Ihan joka ikinenkin typeräkin poppakonsti otetaan vastaan! oksettaa, oksettaa oksettaa oksettaa... Töissä olis vähän pakko skarpata ja vielä yrittää olla huomaamattomasti raskaana. Jep!

Täällä mä äänettömästi kakoon ja ravaan vessassa koko ajan.... AUHTAKAA! Kun tää edes pysyis vaan aamusin mut ei, kun tää huono olo on IHAN koko päivän! :'(

Mulla auttoi aamuiseen öklötykseen tuoremehun juominen sängyssä ennen ylösnousua. Pillimehuja oli aina vino pino yöpöydällä..
Napostelin pitkin päivää jotain pientä mitä teki mieli: hedelmäsalaattia, kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä.. Heti tuli paha olo, jos päästi syömisvälin liian pitkäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mulla auttoi aamuiseen öklötykseen tuoremehun juominen sängyssä ennen ylösnousua. Pillimehuja oli aina vino pino yöpöydällä..
Napostelin pitkin päivää jotain pientä mitä teki mieli: hedelmäsalaattia, kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä.. Heti tuli paha olo, jos päästi syömisvälin liian pitkäksi.

Juuri noin minullakin. Mulla oli yöpöydällä piltti hedelmäsoseita joita söin ennen ylösnousua. (huvittavan näköistä..) Päivän mittaan söin vähän väliä, pieniä annoksia kerrallaan. Juuri sitä mitä teki mieli, myös karkkia...

Neuvolan täti sanoi että inkivääri tai b-vitamiini voisi auttaa. Inkivääriä en kokeillut ja vitamiineistakaan ei suurta apua ollut.

Mutta, mulla se pahoinvointi lakkasi kuin seinään joskus 13-14 viikoilla ja loppuaikana ei tullut paha olo mistään :). Mutta ne raskausviikot 5-13 oli kyllä pitkiä, ei käy kieltäminen.. Tsemppiä sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Hapankorput! Mä söin niitä ja join appelsiinimehua ihan hulluna. Eka satsi ennen ylösnousua aamulla, ja sitten pitkin päivää, kun kuvotus iski.

Tää vois kuulostaa NIIN mun jutulta KIITOS ;) Kokeillaanpa sitä...

[quote="vieras]Neuvolan täti sanoi että inkivääri tai b-vitamiini voisi auttaa. Inkivääriä en kokeillut ja vitamiineistakaan ei suurta apua ollut.

![/quote]

Minäköhän vuonna???
Inkiväärinhän on todettu aiheuttavan alkuraskauden keskenmenoja. Annoksesta en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
[quote="vieras]Neuvolan täti sanoi että inkivääri tai b-vitamiini voisi auttaa. Inkivääriä en kokeillut ja vitamiineistakaan ei suurta apua ollut.

!

Minäköhän vuonna???
Inkiväärinhän on todettu aiheuttavan alkuraskauden keskenmenoja. Annoksesta en tiedä.[/quote]

Jos sitä syö ylettömiä määriä! Kyllä mäkin sain viime viikolla neuvolasta ohjekirjasen, jossa lukee, että inkivääriä voi raastaa PIENIÄ määriä... Mutta eipä tuokaan houkuttele :)

Yhteistyössä