pahoinvointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nina

Vieras
Olen juonut koko joulun aika paljon limpparii lightia sekä tavallista..limppari tuntuu helpottavan mun pahaa oloa.
Onko muuta haittaa, kun sokerit jotka voi lihottaa ja hampaat kärsiä, ei kai vauvalle haittaa ?
En kuitenkaan aio joka päivä juoda limua jatkossa...

Ei siitä vauvalle haittaa ole.
Eiköhän se ole kuitenkin tuossa vaiheessa pääasia, et jotain saat syötyä/juotua ja jos limsa helpottaa oloa, niin sitä sit.
Itse mussuttelin sellaisa pieniä ja kovia rinkeleitä (olikohan jotain ykkösrinkeleitä nimeltään), tuskin nekään mitään yliterveellisiä olivat, mut tosiaan pääasia on, et jotain saa menemään ettei ihan väsähdä itse.

heips!!!!!!!!!
aattelin et ""vertaistuki"" voisi olla hyvä...itse olen jäänyt limpsaan koukkuun jo enne kuin odotin.....mielestäni siitä ei ole haittaa ja minuakinj se helpottaa pahoinvointiin.....juon kyllä mielummin norm. limpsija kun joku täällä sanoi et light limpsojen aspasrtaami ei olisi kovin terveellisetä......niin ja joku sanoi niistä lisäaineista, mutta en ainakaan itse ole niisstä kovin huolissani niitähän saa kaikki alta.........enusko koska viimeks kun kesällä kävin nvl.ssa ( sain keskenmenon) niin ei ainakaan silloin neuvolan täti mitään sanonut!!!!!!!!! Onnea sinulle ja vauvalle voidaanhan mahakkaasti vuosi 2006

Yhteistyössä