pahoinvointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pippi

Vieras
syön minipillereitä ja kierto on niistä johtuen aika sekava. viime kuussa olin kuukautisten aikana 10 päivän antibioottikuurilla ja lääkäri sanoi sen mahdollisesti vähentävän ehkäisyn tehoa. päätettiin poikaystävän kanssa olla käyttämättä muuta ehkäisyä, vauva ei olis ihan mahdoton katastrofi.
nyt sitten olo on ihan kamala. voin pahoin, mutten kuitenkaan oksenna. yritin eilen tunkea sormia kurkkuun, koska ajattelin sen helpottavan. no, en saanut kuin kakomista aikaiseksi. tätä on nyt jatkunut useamman päivän. olo alkaa helpottaa vasta illalla. maatessa ei edo niin paljon, mutta heti pystyyn noustessa vatsaan tavallaan sattuu ja tuntuu kuin massu , etenkin ylävatsa, olisi jotenkin krampissa. kuukautisten olisi pitänyt (ehkä) alkaa jonkin aikaa sitten, mutta näitä pillereitä syödessä olen tottunut siihen, että välillä vuotoa ei tule ollenkaan.
kuinka pian pahoinvointi alkaa, jos sitä onkin raskaana? poikaystävä on matkoilla ja päätettiin, että testataan vasta hänen kotiin palatessaan, jos oireet jatkuvat ja/tai kuukautisia ei kuulu. eihän pahoinvoinnin kuitenkaan pitäisi alkaa ihan heti? itse epäilen hieman jotain vatsaflunssaa, mutta ajatukset kääntyvät toisaalta toiveekkaasti vauvavaihtoehtoon...

Yhteistyössä