Pahoittelen purkausta ja kiitän isosti kommenteista seuraavaan:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmuli

Vieras
Tuntuu että mies on pahalla päällä koko ajan, tiuskii esikoiselle ja jutut on vähän lyhytsanaisia. Pitemmät keskustelut on esim. arkijuttuja niin että minä puhun ja mies vastaa jos kysytään.

Välillä tulee hetkittäin paremman tullen hetki, kestoltaan ehkä muutama tunti kun mies vitsailee ja vaikuttaa olevan hyvällä päällä.

Kotona mies ei tunnu tekevän mitään, hoitaa kyllä lapset jos olen töissä, mutta tiskit, imuroinnit , kaikki jää minulle. edes omia astioita ei saa koneeseen.

Yöt se istuu koneella lukemassa omia foorumejaan ja mesettämässä kavereille, aamulla minä nousen lasten kanssa ja herätän kun lähden töihin. Tai jos mies menossa aamulla töihin on sitten töitten jälkeen väsynyt ja kiukkuinen.

Minu ulkonäköäni ei ole kommentoitu piiitkään aikaan eikä muutenkaan ole halailtu ja suukoteltu enää laisinkaan. Mun itsetuntoni alkaa olemaan tuolla -14 tasoa.

Seksiä on silloin tällöin, mies kyllä silloin ihan kybällä mukana.

Meidän olisi tarkoitus muuttaa piakkoin ja mies ei mitään tee asian eteen, ei ole pystynyt muuttopäivistä mistään sanomaan kommenttia.

Auttakaa pliis mua ja kertokaa mulle:

Miten musta tuntuu että sitä ei vaan enää kiinnosta???
Miten sen kanssa ottaa asian puheeksi kun ei muutenkaan keskustele mistään???
Mistä tämä voi johtua!!?

Alkuperäinen kirjoittaja Harmuli:
Tuntuu että mies on pahalla päällä koko ajan, tiuskii esikoiselle ja jutut on vähän lyhytsanaisia. Pitemmät keskustelut on esim. arkijuttuja niin että minä puhun ja mies vastaa jos kysytään.

Välillä tulee hetkittäin paremman tullen hetki, kestoltaan ehkä muutama tunti kun mies vitsailee ja vaikuttaa olevan hyvällä päällä.

Kotona mies ei tunnu tekevän mitään, hoitaa kyllä lapset jos olen töissä, mutta tiskit, imuroinnit , kaikki jää minulle. edes omia astioita ei saa koneeseen.

Yöt se istuu koneella lukemassa omia foorumejaan ja mesettämässä kavereille, aamulla minä nousen lasten kanssa ja herätän kun lähden töihin. Tai jos mies menossa aamulla töihin on sitten töitten jälkeen väsynyt ja kiukkuinen.

Minu ulkonäköäni ei ole kommentoitu piiitkään aikaan eikä muutenkaan ole halailtu ja suukoteltu enää laisinkaan. Mun itsetuntoni alkaa olemaan tuolla -14 tasoa.

Seksiä on silloin tällöin, mies kyllä silloin ihan kybällä mukana.

Meidän olisi tarkoitus muuttaa piakkoin ja mies ei mitään tee asian eteen, ei ole pystynyt muuttopäivistä mistään sanomaan kommenttia.

Auttakaa pliis mua ja kertokaa mulle:

Miten musta tuntuu että sitä ei vaan enää kiinnosta???
Miten sen kanssa ottaa asian puheeksi kun ei muutenkaan keskustele mistään???
Mistä tämä voi johtua!!?

Iso halaus nyt ekaksi. En osaa auttaa mutta oma parisuhteeni on ollut hyvin samanlaista jo kaksi vuotta. Puhumalla ne asiat yleensä ratkeaa mutta jos toinen ei puhu niin sekin on vähän hankalaa. Voimia.

meillä eletään noin aviossa.. ei vaan jaksa kaiken arjen keskellä ja kun mies on vaitonainen / vihainen usein niin eipä tee mieli koskaan hellyytelläkään. Lasten takia osittain yhdessä koska he tarvitsevat molempia vanhempiaan monta päivää viikossa. Joten jokatapauksessa joudumme olla saman katon alla.

Puhu miehen kanssa ja tee selväksi, että HÄN nyt sitten tekee itselleen selväksi haluaako asua/olla teidän kanssanne! Meillä oli samanlainen tilanne kun lapset oli pieniä, jopa niin, että lapset jo pyysivät isää muuttamaan pois kun aina oli kärttyinen. Puhuin miehen kanssa, onneksi tajusi itse sitten muuttaa tapojaan, eli yhdessä on oltu 10v sen jälkeen! Koeta jaksaa!!

Miehen on tajuttava, ettei hän enää ole mikään kotona asuva teini, vaan mies ja isä. Pois mesejutut ja netissä notkuminen kertakaikkiaan. Kysy siltä suoraan: "Haluatko eron vai muutatko perheesi kanssa?"

Kiitos vastauksista :)

Tottahan tuo on että pakko tätä on jotenkin alkaa selvittämään, tai mulla pää leviää.

Vaikka sitten niin että minä puhun/avaudun ja hän saa kuunnella ja tehdä ratkaisunsa sen mukaan.

Tuntuu tuolle miehelle olevan niin vaikeata anteeksipyytäminen, monta kertaa ollut niin että on ollut ihan aihetta pyytää, mutta ihan kuin se tuntuisi olevan fyysisesti mahdotonta sanoa 'anteeksi'. On kyllä muutoin sitten yrittänyt osoittaa.

Meillä oli samanlainen kausi tuossa viime joulun tienoilla, silloin mies oli vielä tekstaillut toiselle naiselle, ihan kavereina, mutta vedin hirveät palot nenääni, koska toinen nainen sai huomiota kuitenkin enemmän kuin oma kaltoinkohdelluksi itsensä tunteva vaimo.

Selkä seinää vasten sitten vaan...

""Meillä oli samanlainen kausi tuossa viime joulun tienoilla, silloin mies oli vielä tekstaillut toiselle naiselle, ihan kavereina, mutta vedin hirveät palot nenääni, koska toinen nainen sai huomiota kuitenkin enemmän kuin oma kaltoinkohdelluksi itsensä tunteva vaimo. ""
--
Tuttua... edellisessä suhteessa oli sama juttu. Muut kyllä sai huomioo ja juteltiin mutta ei minulle. Eron jälkeen ollaankin tultu paremmin toimeen.