Pahoja muistoja lapsuudesta muistui mieleen.............

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
koskein vanhempiani.....
isä hakkasi ja retuutti
äiti ei koskaan hyvänä pitänyt
meillä ei koskaan puhuttu asioista
sisarus oli lellikki
tavaroitani pengottiin
sanottiin että perheen asioista ei saa puhua kenellekkään
olin kokulukiusattu mutta en kertonut sitä kellekkään

...........

on se jännä miten tälläset asiat nousee esiin aikuisiällä..... :(

Noista asioista moni muu samoin.. paitsi meillä oli niin että veljeni hakkasi ja retuutti ja haukkui joka ikinen päivä. Ei ole yhtään päivää jolloin en olisi itkenyt. Vanhemmat eivät osanneet auttaa ja isä joi ja äiti kyllä osasi rakastaa.

Kun minua katsoo .. ei näe arpia eikä tuskaa päällepäin. Mutta kyllä mä tunnen sen kivun.

Eipä ole tullut joulun aikaan isääni nähtyä kun muistu mieleen ne perhe helvetti joulut, jotka olivat kaameita. Viha nostaa päätään ja sitten ei kestä eikä halua nähdä niitä ihmisiä jotka sitä tuskaa ovat aiheuttaneet

mä olen unohtanut ja päättänyt etten anna tuon paskan satuttaa mua enää. jos se osittain pilas mun lapsuuden niin tulevaisuuttani en pois anna. pitää osta antaa anteeksi ne kamalimmatkin teot. sillain itse sain vapauden.

Mä olin sisaruksista se joka löi ja retuutti. Muu perhe oli normaaleja. Ette arvaa miten olen katunu ja ihmetelly mikä hel.....mua riivas. Vieläkin oon niin äkkipikanen et pää sauhuu. No oonneksi oon senverran viisastunu et en lyö ketään.

isä kuoli kun oltiin pieniä.
asiasta ei koskaan puhuttu. pahaa äiti puhu vaan isästä sen kuoltua.
äiti ei koskaan rakastanu, halannu, pitäny hyvänä. omat asiat oli osattava hoitaa itse.
koulussa kiusattiin. asiaan ei puuttunu sen enempää äiti kuin opettajatkaan.
maatilan raskaita töitä oli pakko tehdä jo pienestä asti, jaksoi tai ei.
veli hakkasi jos ei asiat menny hänen pään mukaan.
ikinä en omalle lapselle halua sellaista lapsuutta minkä itse elin.