Päihtyneen itsemääräämisoikeus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Tulpa sitten lauantaina nähtyä tämän vuosituhannen kapakkakulttuuria oikein kunnolla :( Tai sitten aika vaan on kullannut muistot, mikä sekin on hyvin mahdollista.'

Oltiin porukalla baarissa ja porukkaan kuului noin 15 ihmistä. Eri ikäisiä, kaikki jollain tavalla tuttuja ainakin jollekin porukassa olleelle. Alkuillasta eräs kuvankaunis parikymppinen nainen esitteli kuvista ylpeänä tulevaa hääpukuaan, kesän morsian kun on. Pari tuntia myöhemmin tämä morsian oli tuhannen tuiterissa.

Paikalle osui myös noin kolmekymppinen "hilpeä hidalgo". Rehvakkaasti vihkisormus sormessaan alkoi tätä nuorta naista hiplata ja käyttää - ainakin mun haukankatseeni mukaan - naisen reilua humalatilaa hyväkseen. Nainen meni kuin lammas narussa. Tyyppi kuulemma pitää tapanaan iskeä kyseisestä kuppilasta viikonloppuseuraa itselleen.

Meitä oli siis vähän varttuneempaakin väkeä (= about viiskymppisiä ) matkassa ja me mentiin siihen väliin. Vähän veemäisestikin tuupattiin tää luomakunnan kruunu kauemmas tästä nuoresta naisesta. Tuli siihen mukaan myös muita porukassa olleita sekä tön nuoren morsiammen pikkuveli. "Hidalgo" taisi ymmärtää yskän ja lihavat täti-ihmiset ympärillään.

Jälkeenpäin mietin, tehtiinkö oikein vai väärin? Oisko pitänyt antaa tän nuoren naisen kenties pilata tulevat häänsä uskottomuudellaan? Miten pitkälle pitää humalaisen antaa töpeksiä? Ja ennenkuin kukaan heittää tähän mitään kateuskorttia, niin tää "Hidalgo" kyllä sitten valomerkin aikaan koitti veivata muakin mukaansa. Loksautin leukani lattiaan ja sanoin, että "ooksä menny ihan järjiltäs, mähän voisin olla sun äitis" |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Sorge, mutta pakko kysyä, lähditkö? :D
No tytölle teitte kyllä palveluksen ja toivottavasti ymmärtää olla läträämättä viinan kanssa tulevaisuudessa.
No en tottamooses lähtenyt :D :D Hemmetti soikoon, mun "ottopoikani" ikäinen kaveri. Mä sentään mikään pedofiili ole :D Sitäpaitsi tyyppi oli muutenkin varsinainen limanuljaska :x

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Sorge, mutta pakko kysyä, lähditkö? :D
No tytölle teitte kyllä palveluksen ja toivottavasti ymmärtää olla läträämättä viinan kanssa tulevaisuudessa.
No en tottamooses lähtenyt :D :D Hemmetti soikoon, mun "ottopoikani" ikäinen kaveri. Mä sentään mikään pedofiili ole :D Sitäpaitsi tyyppi oli muutenkin varsinainen limanuljaska :x

Oisit sanonut sille vaan, että saa tulla yöksi sunluo ja legotkin odottaa valmiina :xmas:

Sinänsä tuo mitä teitte, ei kuulosta kurjalta tempulta. Tosin silloin, jos henkilö hankkiutuu tarkoituksella humalaan käyttääkseen sitä tekosyynä jollekin törttöilylle, ei asiaan varmaan kannata puuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ihan oikein teitte, jos vaikutti ettei se morsio pystynyt itse kontrolloimaan itseään.
No se oli kyllä sellasessa humalatilassa, että olisi antanut varmaan kastemadonkin taluttaa itsensä jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ihan oikein teitte, jos vaikutti ettei se morsio pystynyt itse kontrolloimaan itseään.
No se oli kyllä sellasessa humalatilassa, että olisi antanut varmaan kastemadonkin taluttaa itsensä jonnekin.

Tuollaset kuuluu kotio koppaan maate, kuten meillä päin on tapana sanoa =)

Mä jäin kyllä miettimään, että mahtokohan tää nainen ottaa mitään opikseen? Tarkoitan, että olisiko ollut sen tulevan sulhasen kannalta parempi, että olisimme antaneet hänen morsiamensa töpeksiä. Vaikkakin kännissä. Voihan hän tehdä sen sitten myöhemminkin...vihittynä aviovaimona.

oikein teitte.
Niinkuin nuorisollekkin terotetaan että kaveria ei jätetä. Että jos toinen on liian kännissä niin siitä pidetää huolta eikä jätetä olosuhteiden armoille.
Okei nyt oli baari ja aikuiset ihmiset mutta silti..

Mä jäin kyllä miettimään, että mahtokohan tää nainen ottaa mitään opikseen? Tarkoitan, että olisiko ollut sen tulevan sulhasen kannalta parempi, että olisimme antaneet hänen morsiamensa töpeksiä. Vaikkakin kännissä. Voihan hän tehdä sen sitten myöhemminkin...vihittynä aviovaimona.

Sitä kun ei kukaan tiedä. Kaikki eivät tunnu tarvitsevan edes humalaa pettääkseen omaa kumppaniaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Sitä kun ei kukaan tiedä. Kaikki eivät tunnu tarvitsevan edes humalaa pettääkseen omaa kumppaniaan.
Totta. Toisaalta mä luulen, että tän morsiammen pikkuveli kyllä antoi seuraavana päivänä vähän noottia. Jospa siitä ottaisi opikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
...ja jos et/ ette olisi puuttuneet tilanteeseen, potisit varmaankin hieman huonoa omatuntoa siitäkin :D
Luultavasti huomattavasti pahempaa kuin nyt :D Tää nuori nainen nimittäin oli todellakin ihan tillin tallin.

Parempi näin päin. Jos se tyttö jostain syystä haluaa vielä tätä tyyppiä, hän löytää kyllä uudestaan tyypin sieltä kuppilasta vaikkapa ensi viikonloppuna. Toisin päin sitä olisi enää aika hankala perua..

Tilannettahan emme me muut voi tietää, mutta jos tyttö oli todella pahassa humalassa, ja mies ei hallinnut käsiään, niin teidän täti-ihmisten teko oli aivan oikein ja hyväksyttävä.

Muissa olosuhteissa (hieman vähempi humala ja mies käyttäytyisi kutakuinkin korrektisti) kyseessä olisi ehkä voinut olla vain viaton flirtti tytön puolelta.

Olen minä kaverille tehny samalla tavalla, et menny väliin kun toisella ei ole järki juossu riittävästi. Mut oliko toi siis joku vieraampi ihminen vai sun tuttu toi morsian jonka pelastitte?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen minä kaverille tehny samalla tavalla, et menny väliin kun toisella ei ole järki juossu riittävästi. Mut oliko toi siis joku vieraampi ihminen vai sun tuttu toi morsian jonka pelastitte?
Tää nainen oli mun kummityttöni ystävä.

Yhteistyössä