Paikkoja joista luottotiedoton saa laskulle, miksi etusivu aina täynnä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
näitä aloituksia?

Kauan olen ihmetellyt saako oikeasti täällä mainostaa toiset yrityksen sillä että tilaukset kuitenkin jätetään tietoisesti maksamatta?(n) Toinen juttu mitä ihmettelen, kelpaako jonkulle oikeasti jotain sukkia, ravintolisiä, lehdet ja kaikkia muuta krääsää, mistä sitten tulee kamalan iso korko ja kaupan päälle laskut menee ulosottoon?

Mulla on luottotiedot menneet, mutta vaikka nykyään saisin jotakin laskulle niin se on sitten tarpeeseen tilattu ja maksan laskun, että saan jatkossakin tilattua. Se, että on luottotiedot menneet ei tarkoita sitä, että koko loppuelämänsä jättäisi laskut maksamatta. Mulla menee palkasta suoraan ulosottoon osa ja velka lyhenee koko ajan, onneksi pääsen siitä joskus eroon.

Mutta joo, tuntuu että joillekin kelpaa mikä tahansa tavara kunhan saa laskulle. Se mulle tulee noista ketjuista mieleen ja ihmettelen kyllä suuresti tuollaista toimintaa. Itse en niihin ketjuihin ole koskaan kertonut mistä saa laskulle enkä sieltä sellaista tietoa katsele. Jos jostakin ei saa laskulle, niin sitten odotan, että on rahaa tilata tai sitten mies tilaa sen mulle nimissään jos on kiire. Näin esim. kun tarvitsin lapsen synttäreitä varten tiettyjä leivontajuttuja mitä ei täältä pieneltä paikkakunnalta löydy. Mies tilasi ne nimiinsä laskulle ja mä maksoin laskun kun se tuli.

Yhteistyössä