paikkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejäN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluan, käännyn 69-asentoon että sinäkin voit katsella minun varustusta kunnolla. Nostat vähän lantiota ja jalkasi avautuvat........Pimppisi on aivan märkä ja avoin, kauniin punainen. Kieleni on taas työn touhussa......

Ai kun tuntuu hyvältä kielesi kosketus. Haluatko ottaa suuhun ja maistaa kunnolla? Sano kun haluat niin käännytään ja miten haluat että rakastellaan........Pimppisi maistuu hyvältä, en tunne erikoista makua, kiihottaa....Tuntuu nivusissa kuin joku räjähtäisi....

Työnnän esinahkaasi pois terskan päältä ja otan sen kokonaan huulteni väliin, kielesi tuntuu ihanalle laitan sormeni haaroihini ja avaa huulia etsin klitoriksen esiin saadakseni kielesi kosketuksaen siihen

Hyvä, kemiat pelaa!!!
Onko sinulla nyt aikaa? Kerkesitkö tehdä loppuun......? Minä nautin ja ajattelin sinua, tuntui hyvältä!!! Nyt kun ajattelen, tuntuu housuissa ahtaalta......Onko sinulla "villi" olo....?

Sittenhän se meni niinkuin piti, sain sinut levottomaksi töissä. Ehkä mies saa nopeammin tyydytyksen kun nainen, ymmärrän. Onko hyviä näkymiä? Voitko töissä sopivassa paikassa vähän hyväillä.....?

Aivan tämä ollut haaveeni käydä kuumana töisä... Niin mies varmaan nopeammin laukeava, kyllä tuolla pesuhuoneessa aamulla oli jos jonkin näköistä miestä. Vain työtakki ja rintsikat sekä stringit päällä ehkä voinkin.

Voin kuvitella sinut työasussa, sopivassa tilanteessa anna vähän miehille katseltavaa!!! Itsekin voit vähän takkia raottaa ja hyväilla sopivan tilanteen tullen. Minä olen tänää tyydyttänyt jo kahdesti ja nyt tuntuu jo ahtaalta......

Yhteistyössä