paikkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejäN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sairaalassa potilashuoneessa (1hh) vierailuaikana. Junassa, tavallisessa vaunussa, päiväaikaan. Uimarannalla. Meressä. Soutuveneessä. Purjeveneen kannella. Luonnossa. Rantakalliolla. Turistibussin vessassa (prkeleen ahdasta!). Ruotsinlaivan käytävällä. Vaateliikkeen sovituskopissa (suuseksiä). Autossa. Hotellin leveällä ikkunalaudalla, kun vastapäisen toimiston henkilökunta katsoi (Tukholman keskustassa). Pysähdysalueella vilkkaan tien varrella.

Alkuperäinen kirjoittaja NainenD:
Sairaalassa potilashuoneessa (1hh) vierailuaikana. Junassa, tavallisessa vaunussa, päiväaikaan. Uimarannalla. Meressä. Soutuveneessä. Purjeveneen kannella. Luonnossa. Rantakalliolla. Turistibussin vessassa (prkeleen ahdasta!). Ruotsinlaivan käytävällä. Vaateliikkeen sovituskopissa (suuseksiä). Autossa. Hotellin leveällä ikkunalaudalla, kun vastapäisen toimiston henkilökunta katsoi (Tukholman keskustassa). Pysähdysalueella vilkkaan tien varrella.

Nami, nami ;-))

Ja paljon on paikkoja kokeilematta.
Kuten M.Nykänen niin salaviisaasti toteaa : Kaikki on jo koettu ja paljon on vielä kokematta.
Saatatkos sen paremmin sanoa, : )

Alkuperäinen kirjoittaja NainenD:
Ja paljon on paikkoja kokeilematta.
Kuten M.Nykänen niin salaviisaasti toteaa : Kaikki on jo koettu ja paljon on vielä kokematta.
Saatatkos sen paremmin sanoa, : )

Ei voi paremmin sanoa ;-)
Kyllä kaikki pitäsi kokeilla ihan rohekasti, nauttien

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen2:
Seksi ihana asia, siitä tulee nauttia paikoista välittämättä. mahdolliset ylimmääräiset silmäparit jopa lisäävät himoa.

Oletko harrastanut seksiä toisten nähden, luultavasti olet?

Tiedän kokemuksesta miten kiihottuu entisestään, jos tietää tulevan kiinni jäädyksi. Itse kerran tietoisesti harrastin seksiä rannalla puskan suojassa. Tiesin siitä ihmisten kulkevan ohitse. Huomasimme miten lähellä nainen masturboi itseään ja katseli meitä.
Tässä yksi kokemus, muitakin on.

Kotona ollaan rakasteltu mm. keittiön ruokapöydällä, olohuoneessa sohvalla ja lattialla. Makuuhuoneessa nojatuolissa ja tietysti sängyssäkin, : )
Telttailu jäi mun listasta pois, siitä on jo niin kauan aikaa etten muistanut, mutta juolahti mieleen lukiessani tuota erästä vastausta.
Listaan lisään vielä poreammeen. Se oli yllättävä kokemus - yksi vedenalaisista vesisuihkuista osui j u s t klitorikseen, ja huutelin tietysti miehen jakamaan kanssani sen kokemuksen.

Tuosta Inglisin nudistirannasta tuli mieleen joku lomareissu. Olimme rannalla ja mukana oli kaksi espanjalaista naista. Hän oli kovin kiihottunut ja minulla kova erektio. Halusin rakastella, mutta hänellä oli kuukautiset. Hän halusi antaa minulle suuseksiä, nautin kovasti. Kyllä ihmiset vähän katsoi, että mitäs tuo nainen tekee.

Niin kesällä ja rantsulla voi nähdä yhtä sun toista ihanaa. Kerran kun olin rantsulla ja olikin helläpäivä niin nainen hieroi itsensä ja miten kiihottavaa nähdä. Hän tas luuli ettei kukaan huomaa. Itsellään kulli kovana kun katselin eikä siinä muu auttanut kun mennä makulle..

Yksi merenrantakokemus ulkomailta. Olin yksin hiekkarannalla aurinkoa ottamassa, alasti. Hiekkadyynien takana oli kaksi nuorta miestä, näin heidät jo tullessani paikalle. Katselin sen verran ympärilleni, että huomasin heidän masturboivan minua katsellessaan. Ja minä kiihotuin tietysti siitä, ja aloin tyydyttää itseäni. Luulin hetken verran, oikeastaan toivon, että he olisivat tulleet luokseni ja...
Kaiken keskeytti eräs paikallinen pariskunta saapumalla juuri silloin. Jatkoin orgasmiin asti pyyhkeeni suojissa, miehistä en sen jälkeen nähnyt enää vilaustakaan.

Yhteistyössä