E
Epätoivoinen
Vieras
Meidän tyttö on nyt reilun 2 vuoden ja hän on alkanut nähdä kauheasti painajaisia öisin..ollaan nyt yli viikko valvottu ja aletaan olla jo tosi väsyneitä.. hän on nukkunut vielä pinnasängyssä meidän makkarissa ja tarkoitus oli laittaa tyttö omaan huoneeseen kun muutamme pian uuteen taloon..mutta sitten alkoivat nämä painajaiset! Aiemmin ei ole ollut oikein mitään ongelmia nukkumisen kanssa mutta nyt aletaan olla jo ihan uupuneita..sekä minä että mies. Kun nostamme tytön meidän väliin nukkumaan kun ei muu auta, niin sitten alkaa se parin tunnin vehtaaminen isossa sängyssä.. Sitten kun hän nukahtaa, niin minä yleensä joudun sohvalle nukkumaan, kun en tahdo mahtua samaan sänkyyn..
Ja saan kauheita potkuja tytöltä unissaan vatsaan ja olen raskaana.
Sekin tässä pelottaa, kun vauva syntyy parin kuukauden kuluttua ja nyt on alkanut tälläinen yöllinen rumba! Apua!
En enää tiedä mitä yrittää??
Olisko kenelläkään mitään vinkkejä, miten saisi tytön taas nukkumaan omassa sängyssä ja mikä helpottaisi niihin kamaliin uniin??????
Ja saan kauheita potkuja tytöltä unissaan vatsaan ja olen raskaana.
Sekin tässä pelottaa, kun vauva syntyy parin kuukauden kuluttua ja nyt on alkanut tälläinen yöllinen rumba! Apua!
En enää tiedä mitä yrittää??
Olisko kenelläkään mitään vinkkejä, miten saisi tytön taas nukkumaan omassa sängyssä ja mikä helpottaisi niihin kamaliin uniin??????