Paino ei putoa ( 4 vk tehnyt tätä )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janita"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24625666]Punnitsethan/mittaat tarkasti annokset vaa'alla ainakin silloin tällöin? Silmämääräiset annoskoot tuppaavat kasvamaan pikkuhiljaa ja silloin kalorimääräkin kasvaa.

kommentoi kalorilaskurilla ja liikunnalla 6 viikossa 4,5 kg laihduttanut[/QUOTE]

Mitat nyt 165 cm / 77 kg

Mun peruspäivä

aamupala n klo 6-7
- 1 ruisleipäviipale, päällä 1 tl Becel60, 2 leikkelettä, kurkkua

välipala n klo 9
- rasvaton jogurtti ja 0,5 dl vehnälesettä

lounas n klo 11
- soskeitto+raejuustoa TAI perussalaatti 250 g + 100 g fetaa/raejuusto/kinkkua/tonnikalla tms

välipala n klo 14
- rasvaton jogurtti ja 0,5 dl vehnälesettä
- ruisleipäviipale sinänään

päivällinen n klo 17
- ks lounas

iltapala n klo 20-21
- ks välipala klo 9

Mä syön nyt kiloklubin kcl mukaan, esim tänään ku en harrasta kauheesti liikuntaa ni tuli 1620 kcl syödä, sit ku oon salilla tunnin niin nousee 1900 kcl paikkeille. Höpöttelin siä ihmisten kanssa, ne sanoi että on laihtunut 2000 kcl syömällä ja liikuntaa harrastamalla, ylipainoa 20-30 kg ihmisillä.

Eli annoskoot on ok?

Olisko siellä salilla personaltrainerin tai ravintovalmentajan palveluita saatavilla? Joskus parikin kertaa voi auttaa saamaan sen ahaa-elämyksen tai lisää ohjeita tai tarkkuutta.

Miten sulla on mitattu peruskulutus? Onko kuitujen, HH PR ja rasvatasapaino ok? Juotko riittävästi vettä?

InBody-mittaus on myös faktoja, samoin hyvä apukeino on täältä http://www.easyeat.fi/fi/consumer saatava esimerkkiruokavalio.

[QUOTE="vieras";24626686]Eli annoskoot on ok?

Olisko siellä salilla personaltrainerin tai ravintovalmentajan palveluita saatavilla? Joskus parikin kertaa voi auttaa saamaan sen ahaa-elämyksen tai lisää ohjeita tai tarkkuutta.

Miten sulla on mitattu peruskulutus? Onko kuitujen, HH PR ja rasvatasapaino ok? Juotko riittävästi vettä?

InBody-mittaus on myös faktoja, samoin hyvä apukeino on täältä http://www.easyeat.fi/fi/consumer saatava esimerkkiruokavalio.[/QUOTE]

En tiedä kenelle puhut :D

Yhteistyössä