E
"Elefantti"
Vieras
Olen ihan normaalipainoinen ollut (166cm/57kg), mutta nyt olen lihonut kuukauden aikana 7,5kg!!!! En ole koskaan ollut näin iso, ainoastaan raskausaikana mutta silloinkin nätimpi kuin nyt. Olo on nyt niin turvonnut ja vastenmielinen. Olen kuukauden syönyt prednisolon 20mg, nyt mennään seuraava kuukausi 10mg ja sitten joko jatketaan samalla tai puolitetaan annos. Olen syönyt ihan normaalisti, tapaan muutenkin käyttää hyvin vähän suolaa joten en ymmärrä miksi paino nousee tuohon malliin. Liikun samalla tapaa kuin aiemminkin, mutta nyt tän kuukauden aikana olen huomannut että juoksulenkit tuntuu raskaammilta (askellus raskaampaa, ei jaksa yhtä pitkiä /nopeita lenkkejä). Kortisoni ei ainakaan vielä ole yöuniin vaikuttanut, nukahdan hyvin ja saan nukuttua hyvin koko yön. Aamuisin herätessä olen paljon pirteämpi kuin mitä ennen kortisonin aloitusta, tämä on mielestäni kiva ja hyvä asia.
Kuinkahan paljon toi paino vielä nousee? Vinkkejä millä keinolla saisin itseni takaisin entisiin mittoihin?
Kuinkahan paljon toi paino vielä nousee? Vinkkejä millä keinolla saisin itseni takaisin entisiin mittoihin?