Painoarvio tästä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Ootte ihania! :D Tänä aamuna 59,5. Tarkotus olis kesäksi pudottaa tonne budin veikkaamaan 55:n.

:o oon kyllä ihan ihmeissäni, jo se toinen painoketju niin oisin senkin veikannut 15 kiloa kevyemmäksi. mulla taitaa sitten olla tosi kevyt rakenne tai mikä lie kun en miltään ihan pieneltä näytä mutta painan n. 53 (en tiedä tarkkaa kun ei ole vaakaa) ja olen 164 pitkä. mun mielestä sä näytät siis mua pienemmältä.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
:o oon kyllä ihan ihmeissäni, jo se toinen painoketju niin oisin senkin veikannut 15 kiloa kevyemmäksi. mulla taitaa sitten olla tosi kevyt rakenne tai mikä lie kun en miltään ihan pieneltä näytä mutta painan n. 53 (en tiedä tarkkaa kun ei ole vaakaa) ja olen 164 pitkä. mun mielestä sä näytät siis mua pienemmältä.

Mä olen tosi raskasrakenteinen ja reisissä on aika paljon lihasta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:

Mä olen tosi raskasrakenteinen ja reisissä on aika paljon lihasta. =)

sä näytät tosi hyvältä, mäkin tahdon tuollaisen selän!

Alkuperäinen kirjoittaja cupcake harmaana:
Sulla on tosi kaunis selkä! Miten paljon treenaat?

Kiitos! Finnit taitaa näkyä aika upeasti.. :ashamed: Ihan kotioloissa treenailen nelisen kertaa viikossa, lähinnä penkkiä teen ja hauista. Keväällä tulee koko kroppa mukaan. Samalla pitäis karistaa rasvat pois.. :o

Miepä teen niin kamalan lupauksen, että laitan viimeistään kesällä uuden kuvan, niin mun on PAKKO saada itteni kuntoon! :D

Ootte ihania! :D Tänä aamuna 59,5. Tarkotus olis kesäksi pudottaa tonne budin veikkaamaan 55:n.

Minä olen 157cm ja paino tänä aamuna 57,5kg, mutta en hitto vie näytä noin hyvältä kuin sinä! :/
Pudotusprosessi tosin jo alkanut, tavoite 53kg.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Minä olen 157cm ja paino tänä aamuna 57,5kg, mutta en hitto vie näytä noin hyvältä kuin sinä! :/
Pudotusprosessi tosin jo alkanut, tavoite 53kg.

No ei kovin paha homma sulla, muista vaan varoa ettei lähe käsistä! =)
Tsemppiä ja kiitos!

Yhteistyössä