N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Ootte ihania!Tänä aamuna 59,5. Tarkotus olis kesäksi pudottaa tonne budin veikkaamaan 55:n.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:oon kyllä ihan ihmeissäni, jo se toinen painoketju niin oisin senkin veikannut 15 kiloa kevyemmäksi. mulla taitaa sitten olla tosi kevyt rakenne tai mikä lie kun en miltään ihan pieneltä näytä mutta painan n. 53 (en tiedä tarkkaa kun ei ole vaakaa) ja olen 164 pitkä. mun mielestä sä näytät siis mua pienemmältä.
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:oon kyllä ihan ihmeissäni, jo se toinen painoketju niin oisin senkin veikannut 15 kiloa kevyemmäksi. mulla taitaa sitten olla tosi kevyt rakenne tai mikä lie kun en miltään ihan pieneltä näytä mutta painan n. 53 (en tiedä tarkkaa kun ei ole vaakaa) ja olen 164 pitkä. mun mielestä sä näytät siis mua pienemmältä.
Mä olen tosi raskasrakenteinen ja reisissä on aika paljon lihasta. =)
Alkuperäinen kirjoittaja cupcake harmaana:Sulla on tosi kaunis selkä! Miten paljon treenaat?
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Ootte ihania!Tänä aamuna 59,5. Tarkotus olis kesäksi pudottaa tonne budin veikkaamaan 55:n.
Alkuperäinen kirjoittaja Hm:Ei näy ku valkosta...Niin paljon toi kuvan mies painaa?
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Minä olen 157cm ja paino tänä aamuna 57,5kg, mutta en hitto vie näytä noin hyvältä kuin sinä! :/
Pudotusprosessi tosin jo alkanut, tavoite 53kg.