A
ap
Vieras
jos marssin huomenna apteekkiin hakemaan sitä uutta alli laihdutuslääkettä niin myykö ne sitä mulle??Mietin vaan ku se on tarkotettu ihmisille joiden painoindeksi on yli 28.Mut mitenpä ne sitä valvoo...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi fiksua... eikö riitä kanttia pudottaa painoa paremmilla keinoilla? Siis jos muka tarvetta?
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:oon kyllä yrittänyt vähän karppailla, meneeköhän liiaksi jos sen lisäksi syö jotain pillereitä. hmm.
Alkuperäinen kirjoittaja laihis:Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:oon kyllä yrittänyt vähän karppailla, meneeköhän liiaksi jos sen lisäksi syö jotain pillereitä. hmm.
Siis eikö tuossa karppi hommassa syödä paljon rasvaa? Allia ei saa ottaa jos ruoka on erittäin rasvaista koska,siinä tulee todella pahat vatsaoireet----> ripulia yms...toki allia käyttäessa rasvaa täytyy syödä että allit alkaa toimia mutta ei kuitenkaan hirveitä määriä.