Painonpudottajalle "herkku"vinkkeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namsk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä teen silloin tällöin satsin marenkeja valkuaisista ja makeutusjauheesta (ihan kaikki keinomakeuttajat ei tähän sovi). Maistuu normimarengeille, mutta pelkkää proteiinia ja hyyyvin vähän energiaa.

Sit jos iskee suolaisen himo, niin esim. lehtikaalisipsit on hyviä ja vaikka kevytkermaviiliin tehdyn dipin kanssa. Ei kyllä tarvi dippiä välttämättä ollenkaan. Reseptejä löytyy googlesta vaikka kuinka paljon. :)

[QUOTE="vieras";29164862]Jotaki maustamatonta kevytrahkaa ja tuoreita marjoja sekaan :) hapankorput kans..[/QUOTE]

Mulla taas ei toimi hapankorput tähän tarkoitukseen MITENKÄÄN...! Jos erehdyn yhden ottamaan, niin äkkiä tulee himo. Siitä seuraa toinen ja kolmas tai sitten vihainen olo. :P

Osta vähärasvaista rahkaa ja Urtekam-lakritsijauhetta sekä raakakaakaorouhetta. Laita desilitraan rahkaa teelusikallinen lakritsi jauhetta ja useampi raakakaakota. Lakritsi on luontaisesti makeaa siinä ei siis ole lisättyä sokeria. Vähärasvainen, lähes lisäaineeton ja kevyt herkku.

[QUOTE="vieras";29164859]Mä teen silloin tällöin satsin marenkeja valkuaisista ja makeutusjauheesta (ihan kaikki keinomakeuttajat ei tähän sovi). Maistuu normimarengeille, mutta pelkkää proteiinia ja hyyyvin vähän energiaa.

Sit jos iskee suolaisen himo, niin esim. lehtikaalisipsit on hyviä ja vaikka kevytkermaviiliin tehdyn dipin kanssa. Ei kyllä tarvi dippiä välttämättä ollenkaan. Reseptejä löytyy googlesta vaikka kuinka paljon. :)[/QUOTE]

Lisään vielä, että näistä marengeista saa suklaaversion lisäämällä tummaa kaakaojauhetta. Kannattaa todella testata, paisto n. 150 astetta ja niin kauan että ovat sopivan kuivia. Pellillisessä ei ole montaakymmentä kilokaloria, eli näitä voi käytännössä vetää hyvällä omallatunnolla niin paljon kuin sielu sietää.

[QUOTE="vieras";29164874]Lisään vielä, että näistä marengeista saa suklaaversion lisäämällä tummaa kaakaojauhetta. Kannattaa todella testata, paisto n. 150 astetta ja niin kauan että ovat sopivan kuivia. Pellillisessä ei ole montaakymmentä kilokaloria, eli näitä voi käytännössä vetää hyvällä omallatunnolla niin paljon kuin sielu sietää.[/QUOTE]

Äh, paisto siis n. 100 astetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29165398:
Se makeutusaine??

Mun äiti teki jotai laihdutusjälkkäriä mikä maistu yrjöltä niin haluun antaa sille ton ohjeen niin vältytään roskikseen sylkemiseltä jatkossa.

En tiedä mitä nuo on käyttäneet, mutta kai sitä voi käyttää mitä tahansa makeutusainetta, eli sitä josta tykkää itse eniten.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29165398:
Se makeutusaine??

Mun äiti teki jotai laihdutusjälkkäriä mikä maistu yrjöltä niin haluun antaa sille ton ohjeen niin vältytään roskikseen sylkemiseltä jatkossa.

Oon käyttänyt Rainbow:n makeutusjauhetta. Semmonen iso lasipurkki ja edullistakin vielä.

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt

Yhteistyössä