saisiko tällä pelillä painoa tippumaan? Mulla on kait addiktiluonne ja yhtään herkuttelua en kestä, heti jää "putki" päälle..
Ajattelin koittaa seuraavaa ja joka päivä joko sauvakävelyä tai stepperillä. Ulkona teputtaa tunnin (väh.) ja stepperillä ehkä alkuun vähän vähemmän. Mutta syömispuolella koittaisin näin:
Aamupala:
mysli/puuro sekä marjoja. Kahvi
Lounas:
Lämmin ruoka (terveellinen mitä muukin perhe syö ), mutta pieni annos ja paljon kasviksia.
Välipala:
Hedelmä tai porkkana
Päivällinen:
Salaatti. yksi ruisleivänsiivu, päällä juustoviipale ja kurkkua (vähän kevyt levitettä )
Iltapala:
Ananasta+piimää (leikin et se on rahka..) hedelmiä
Koitan joka aterialla juoda vettä. Light colaa kuluu päivässä paljon. Onhan siinä lisäaineita, mut joku pahe sallittakoon.. Jos haluan oikein herkutella, syön low fat pop corneja.
Pudotettavaa minulla on runsas 20kg. Miltä kuulostaa?
Kaikki kommentit ja vinkit ovat erittäin tervetulleita.
Ajattelin koittaa seuraavaa ja joka päivä joko sauvakävelyä tai stepperillä. Ulkona teputtaa tunnin (väh.) ja stepperillä ehkä alkuun vähän vähemmän. Mutta syömispuolella koittaisin näin:
Aamupala:
mysli/puuro sekä marjoja. Kahvi
Lounas:
Lämmin ruoka (terveellinen mitä muukin perhe syö ), mutta pieni annos ja paljon kasviksia.
Välipala:
Hedelmä tai porkkana
Päivällinen:
Salaatti. yksi ruisleivänsiivu, päällä juustoviipale ja kurkkua (vähän kevyt levitettä )
Iltapala:
Ananasta+piimää (leikin et se on rahka..) hedelmiä
Koitan joka aterialla juoda vettä. Light colaa kuluu päivässä paljon. Onhan siinä lisäaineita, mut joku pahe sallittakoon.. Jos haluan oikein herkutella, syön low fat pop corneja.
Pudotettavaa minulla on runsas 20kg. Miltä kuulostaa?
Kaikki kommentit ja vinkit ovat erittäin tervetulleita.