A
aloittelija
Vieras
Nyt saa kehua sitä mielestään parasta laihdustus keinoa
eli antakaa tulla parhaat ja huonoimmat puolet, molemmista, KIITOS!
eli antakaa tulla parhaat ja huonoimmat puolet, molemmista, KIITOS!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikä täällä kukaan muka harrasta näistä kumpaakaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Stiina:kalorilaskuri.fi siirryin sinne Painonvartijoista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Se kummassa pyritään syömään ruuat mahdollisimman luomuna ilman lisäaineita.![]()
Mä pyrin karppaamaan, ja todellaki mahdollisimman paljon ilman niitä lisäaineita. Eli en todellakaan rupea mitään makeutusaineita käyttämään...jos johonki makeutusta kaipaan. Yleensä se on hunaja mitä sit käytän, teehen. Mulle tuntuu aivan sopivalta tämä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos, pitää tässä vielä miettiä tapaa minkä pystyn sitten myös pitämään kun ajattelin aloittaa karppaamalla jos sais painon nopsaan tippumaan ja sitten alkais laskemaan pisteitä, tai jotenkin, en oikein tiedä näistä mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tietävä:kyllä painonvartioissa laihtuu, mutta kuinka moni pysyy painossa? Tiedän monta jotka on laihtunu tosi paljo, ja sitten on kilot tullu takas verojen kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on vaan niin kauhea makeanhimo, ollut aina ,että mulle ei vissiin sovi tuo karpaus, kun eihän siinä saa syödä mitään makeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on vaan niin kauhea makeanhimo, ollut aina ,että mulle ei vissiin sovi tuo karpaus, kun eihän siinä saa syödä mitään makeaa?
Sitte se varmaan olis ihan paikallaanki tuo karppaaminen. Sillä saa sen makeanhimon lähtemään (tai ainaki vähenemään). Alkuun toki on vaikeaa pysyä irti makeasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on vaan niin kauhea makeanhimo, ollut aina ,että mulle ei vissiin sovi tuo karpaus, kun eihän siinä saa syödä mitään makeaa?
Sitte se varmaan olis ihan paikallaanki tuo karppaaminen. Sillä saa sen makeanhimon lähtemään (tai ainaki vähenemään). Alkuun toki on vaikeaa pysyä irti makeasta.