päivä lapsen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
VIikonloppuisin, kun olen arkena töissä
herätään 6-7
aamupalat ja aamudiipailua talkkaria ja leikkiä 11 asti, siinä sitten lounas, puolilta päivin ulos/kauppaan/kylään. ja iltapäivä diipailua ja päivällinen 16-17 maissa. sitten iltapesut ja muksut nukkumaan 19 mennessä jos ei päikkäreitä nukuttu (ei yleenäs nukuta)

muoks, pojat 2 ja 3

Kauhistukaa !!
Lapsi 1,3v ja leikkii kukkuu leikkiä läppärin takaa mulle kun palstailen. Kumpikin tyytyväisiä.

Mutta kyllä me muutakin tehdään, ei sillä.

1wee,hän nukkuu pitkään, n.klo 10. sit on aamupalaa, leikkiä, sit puolenpäivän maissa lounas. sit sen jälkeen jos kelit sallii,pihalle vaunuilee.. päikyt, n. 2h. sit taas vähän evästetään. leikitään, uudet päikyt n.klo 17. sillon n.1h. sitte kunnon ruoka, käydään kyläilee,tai kylpypäivänä kylvetään.. sit nukkumaan n.klo 22..

Lapset 1v7kk ja 2v6kk.

Heräillään 8.30-9 välillä, leikitään hetki ja syödään aamupala.
About 10-10.30 välillä ulos ja 12 maissa sisälle, ruoka ja pienempi päikkäreille.
Isompi saa päikkäreiden ajan (reilu tunti) katsoa telkkaria, mä laitan pyykkejä, siivoilen, mitä vaan.
Päikkäreiden jälkeen pieni välipala ja sit leikitään/luetaan/pelataan siihen asti kunnes alan laittaa ruokaa vähän ennen neljää (tämä aika riippuu tietty ruuasta).
Ruoka syödään 16.30 kun isi on kotiutunut töistä ja sen jälkeen muksut leikkii isin kanssa.
Iltaan asti leikkejä, pelejä, ulkoilua, jne.. Paljon touhutaan yhdessä.

Iltapala 20 ja sänkyyn 20.30 ja 21 välillä.

Siinäpä se.

1v 1kk; Herätään 8 kellon kanssa (koitan pitää tätä rytmiä, ilman kello nukutaan 8.45 asti.) Aamupuuro. Aamupäivällä kyläillään tai meille tulee joku kylään, harvemmin ulkoillaan, yleensä ollaan kotosalla, lapsi leikkii, minä teen kotihommia. Lounas 11.30. Päikkärit 12-14. Välipala. Iltapäivällä samaa kuin aamupäivällä. Mies kotiin 16.30. Päivällinen 17. Illalla kauppaan, mummoille, tai kotonaoloa. Iltapuuro 20. Nukkumaan 20.30-21. 3 viikon päästä äiti töihin ja lapsi hoitoon. Silloin rytmi aikaistuu.

8 herätys, aamutoimet, aamupala, leikkiä, koti tiptop kuntoon ja sit ulos n.10.00
pienenpi nukkuu pienet aamu-unet rattaissa.
11.30-12 sisälle, lapset leikkii mä laitan vaatteet paikoilleen, lämmmitän ruuan ja sit syödään
Leikkiä ja kotihommia, kuten pyykkäystä.
Päiväunille noin 13.-13.30 ja herätys isommalla noin kello 14.30-15. Pienenpi nukkuu niin kauan ku haluaa. Äiti hommaillee ja surffaa silloin kun lapset nukkuu. Nauttii kupin teetä rauhassa.
Hedelmää välipalaksi, leivotaan täs välissä jos leivotaan ja ootellan iskää kottiin.
17.00 syödään ja sen jälkeen rentoa oleskelua, vanhemmat urheilee ja ulkoillaan yhdessä. Mitä ny keretään
20.00 iltapala ja 21 sänkyyn.

Ja mä oon semmonen äiti et paikat on oltava järjestyksessä aina kotiin tultaessa ja sieltä lähtiessä. Mut silti jää aikaa surffailuun:)

poika 2v8kk... herätään n.6-7 aikoihin... aamu menee höntyillessä, mä juon aamukahvin ja oon koneella, leikin pojan kanssa, puuhastelen jotain.. poika leikkii omassa huoneessa, mun saurassa taikka katselee dvd:leffoja
lounas klo. 11-11.30 ja sitten päiväunille.. heräillään joskus 14-16 välillä sitten välipala ja höntyilyä,leikkimistä,kaupoilal käymistä ym. ruoka klo 17 jonka jälkeen höntyilyä,leikkimistä,kaupoilal käyntiä,kävelylenkki.. iltapala klo 19.30 ja nukkumaan poika menee klo 20-20.30
(höntyily on ulkoilua,riehumista,leffojen katselua,askartelua ym.)

Yhteistyössä