Päivää, olen huono äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono

Vieras
koska:

-eilen oltiin 9h reissussa ja vauvan ruokinta hoidettiin pilttipurkeilla kahvilassa ja autonistuimessa ja imetin kahvilan loosissa, kaupan invavessassa sekä autossa parkkipaikalla. vauva sai syödä mielin määrin maissinaksuja. vauva myös nukkui päiväunensa sekalaisesti atonistuimessa, sylissä, rattaissa miten nyt nukahti ja väsytti, välillä nostettiin istuimesta mukaan juuri kun oli nukahtanut tai rattaista pois.

-kotiuduimme vasta iltayhdeksältä, jonka JÄLKEEN vasta iltapuuro ja iltatoimet ja petiin päästiin vasta klo 23.

-reissun päällä sanoin monta kertaa vauvalle, että älä huuda, olisit nyt hiljaa ja shh! (vauva tykkää kiljua ja kovaa, kahvilassa sai vähän pahaa silmää)

-kävimme kaupassa ja otimme sisaruskäyttöön tarkoitetut kärryt yhdelle vauvalle (siis kaukalo+tavallinen kärryn istuin). niitä oli kyllä monta jäljellä.

-pysäköimme yhden lapsen kanssa useaan otteeseen lapsiperhepaikalle.

-kiersimme kauppoja ja kirpputoreja hyökkäysvaunu-yhdistelmillä.

-vauvalla oli päällään joku ikivanha, merkitön, mutta kivan värinen haalari ja hieman riitelevät asusteet. minulla ja miehellä kuitenkin merkkitakit (mitä sortoa)

huhhei, kylläpä tunnustaminen helpotti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23447638:
:D
Aivan järkyttävää. Miten sä kestät ittes kanssa :)

Mulle tuli yhessä vaiheessa päivää oikeen konkreettinen pelkotila, että joku palstamamma hyökkää jostain nurkan takaa ja riistää lapsen hellään huomaansa. Olen selvästi notkunut täällä liikaa. Miehelle koitin supattaa, että pitäiskö vielä kuitenkin ostaa sellanen reimatecci + asusteet..

Täällä toinen, vähän isomman lapsen äiti. Itsellä kova flunssa, ääni kateissa ja lapsi saa "rellestää" tv:n äärellä jo toista päivää. Silmät kierossa ja aivot surkastumaan päin....mies monen päivän työmatkalla, eli ei apuja sieltä. Mummo kävi yhtenä päivänä, omat menot silläkin.

Äiti surffaa ja juo kuumaa.

Pssst, kyllä yksilapsinen perhe on lapsiperhe siinä missä isompikin. Että ei nyt ihan onnistunut tuo sinut huonous :D.

Hei mä olin ihan saletti, että ostosreissun aikana ilmestyy tuulilasiin tarralappu, että "älä tee lapsia jos et viitsi yhtä lasta 500m kantaa, terveisin ritva-tuulia kymmenen lapsen äiti, joka nyt joutui kävelemään tuolta jumalan selän takaa kauppaan tekemään viiden viikon ostoksia." Vaikka oli siinä kyllä tilaa. Palstaneuroosi mikä palstaneuroosi.

Ainoa vika minka loysin sinusta oli, etta imetit vauvaasi VESSASSA.

Vauva alkoi huutaa keskellä kauppaa, jossa ei ollut ollenkaan lastenhoitohuonetta ja naistenvessa pieni pimeä koppi. Meinasin kyllä ensin että minähän istun nyt tähän kenkiensovituspallille ja läväytän tissin tiskiin, mutta sitten meni sisu kaulaan ja kipitin kiltisti invavessaan. Käskin kyllä miehen päivystämään, että jos joku inva nyt sattuisi pyrkimään sisään, niin mies voisi koputtaa ja huikata mulle.

no taas oottelen milloin joku laittaa viestiä kuinka äiti nappas huutavan,autotielle karkuunjuoksevan lapsensa kainaloon ja läks kotia:Dpiti ihan jalasta nykästä et sain napatuksi kiinni,ei hätää,ihan hento ote oli:)(oltiin mäenlaskussa ja tyttö arveli et lähempäs tosta ryömimään hangen poikki autotielle/pyörätielle ja mutsi kiireellä mäeltä alas ja tyttö nappaamaan:O
Joku varmaa olis jo kattonu et mitä se muksu huutaa ja kattonu et äiti jalassa kiinni roikkuu:D
et tällasta täällä tänään:)

kaksplussa sensuroi kun kerroin, miksi itse en KOSKAAN imettaisi vessassa :) (kerroin vain, mita tarkoitusta varten vessat on :))

No niinpä! Täytyy varmaan jo avata tälle lapselle terapiatili, kun raukka joutuu varmaan jo ennen kouluikää koppatohtorille setvimään kakka-ruoka-fetissejään. Siellä sitten arvuutellaan, että johtuuko huhtikuun täysikuun aikaan ilmaantuva lievä alakuloisuus ja kainaloiden kutina lapsuuden ankeista kokemuksista.

Huh, mikä äiti olet!

Meillä 1.5v. söi tänään lounaaksi paistettua munaa ja makkaraa sekä lisäksi paahtoleipää... Ai niin, pilkoinhan mä salaatin korvikkeeksi tomaattia. Hyi mua!

Yhteistyössä