V
vierailija
Vieras
Peksi![]()
Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet palvelussa ImgBB
Voi, ihan vatsasta ottaa Jerpan puppy eyes
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peksi![]()
Minun kuumailmapallo on tulossa huomenna. Olen jo kuukauden odottanut, mutta kuulemma vaan varastointiongelmaa. Köyhät odottelevat jotain huonekaluja.No kiva, minun tarttee varmaan tänään soitella niiden tilaamieni huonekalujen perään, kun yli kaksi viikkoa on mennyt, eikä mitään ole kuulunut tai sit käsitin siellä myymälässä puheissa jotakin väärin, et ois valmiiksi varastossa.
Hienoa, minkä merkkisen ostit? Jätetään nämä köyhät haaveilemaan.Minun kuumailmapallo on tulossa huomenna. Olen jo kuukauden odottanut, mutta kuulemma vaan varastointiongelmaa. Köyhät odottelevat jotain huonekaluja.
Rikas mies jos oisit, kaiken päivää laiskottelisit, rikas jos sä oisit mies!Minun kuumailmapallo on tulossa huomenna. Olen jo kuukauden odottanut, mutta kuulemma vaan varastointiongelmaa. Köyhät odottelevat jotain huonekaluja.
Juuri näin. Oletko itse harkinnut ostamista? Voin antaa vinkkejä.Hienoa, minkä merkkisen ostit? Jätetään nämä köyhät haaveilemaan.
Heh heh, kateellista kansaa riittää. Toisilla riittää, toisilla ei. Köyhät laiskottelee.Rikas mies jos oisit, kaiken päivää laiskottelisit, rikas jos sä oisit mies!
Tarttis sun ei raataa, jos sä oisit rikas, rikas mies.
Mut et oo.
Tuo kappale on ajalta ennen sosiaaliturvaa, joten se kuvaa sitä, että piti oikeasti olla pätäkkää, että ei tarvinnut raataa.Heh heh, kateellista kansaa riittää. Toisilla riittää, toisilla ei. Köyhät laiskottelee.
Ovat vain kateellisia meille rikkaille nämä kelan tukia nostavat.Heh heh, kateellista kansaa riittää. Toisilla riittää, toisilla ei. Köyhät laiskottelee.
Voi niitä saada rikkaanakin, tietyin edellytyksiä. Isäkin nosti aikanaan kausityöläisenä tai no liiton rahoja ne. Mutta kelalta myöskin.Ovat vain kateellisia meille rikkaille nämä kelan tukia nostavat.
Juuri näin.Ovat vain kateellisia meille rikkaille nämä kelan tukia nostavat.
Ja parasta jos sen rahan saa ylimääräisenä yllätyksenä, silloin sitä haluaa käyttääkin arjen ylellisyyksiin. Kiipimällä ja veren maku suussa omaisuutensa tienanneista tulee vain stanan pihejä ja ahneita. (Puhun sukulaisestani)
Ovat vain kateellisia meille rikkaille nämä kelan tukia nostavat.
Elävä esimerkki, mun sukulainen valittaa, että kulutan liikaa vettä (ja hänen tulevaa perintörahaansa) kun pesen joskua omia pyykkejäni äitini luona. Ukkonsa on proffa ja verotiedot lähemmäs 200 000 e. Että semmosta
![]()
Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260119 213939 Samsung Internet palvelussa ImgBBibb.co
Voi, ihan vatsasta ottaa Jerpan puppy eyes![]()