K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kiva, minun tarttee varmaan tänään soitella niiden tilaamieni huonekalujen perään, kun yli kaksi viikkoa on mennyt, eikä mitään ole kuulunut tai sit käsitin siellä myymälässä puheissa jotakin väärin, et ois valmiiksi varastossa.
Minun kuumailmapallo on tulossa huomenna. Olen jo kuukauden odottanut, mutta kuulemma vaan varastointiongelmaa. Köyhät odottelevat jotain huonekaluja.

VInkki: Pitäkää aina varalla kahta toimivaa älypuhelinta, toinen vaikka pöytälaatikossa. On nimittäin hlvatan vaikeaa aloittaa tietojen palautus, kun alkuperäisen puhelin mykkänä ja pimeänä, etkä muista Google tilin salasanaasi

Heh heh, kateellista kansaa riittää. Toisilla riittää, toisilla ei. Köyhät laiskottelee.
Tuo kappale on ajalta ennen sosiaaliturvaa, joten se kuvaa sitä, että piti oikeasti olla pätäkkää, että ei tarvinnut raataa.
Tänä päivänä pätäkkää omaavat voivat valita. Ylipäätään paljon rahaa tuo lisää valinnanmahdollisuutta kaikenlaiseen, yksi sen parhaista puolista.

Ja parasta jos sen rahan saa ylimääräisenä yllätyksenä, silloin sitä haluaa käyttääkin arjen ylellisyyksiin. Kiipimällä ja veren maku suussa omaisuutensa tienanneista tulee vain stanan pihejä ja ahneita. (Puhun sukulaisestani)

Yhteistyössä