Päivää... Onkos muita väsyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Mulla on päivittäisten nokosten aika, mut eilen teinkin ketjua siitä että herään aina pahalla päällä niin yritänkö tänään sitten valvoa?!

Koitappas, jos se sitten auttas siihen kärttysyyteen. Mä en päikkäreiltä (jos niitä joskus saa nukkua) oo kiukkunen ja aamulla ku herää tarpeeks aikasin ni ei kiukuta enää sit ku muut herää :D

Aamuisin mäkään en oo kiukkuinen kun saan herätä omassa rauhassa. En siis tykkää,että kun saan silmät auki niin heti pitäs olla puhumassa yms.. mutta jos saan raotella silmiä omaan tahtiin niin hyvä tulee :p Päiväunilta herään yleensä miehen herättelyyn ja oon todella kuin perseelle tusautettu karhu.. Normaalisti en päikkäreitä ole juuri harrastanu, nyt raskauden lopussa kun paineiden vuoksi en oikein saa tehdä mitään niin olen nukkunut. Mutta kokeillaan, jos minustakin kuoriutuu ihana päivänsäde :saint:

Aamuisin mäkään en oo kiukkuinen kun saan herätä omassa rauhassa. En siis tykkää,että kun saan silmät auki niin heti pitäs olla puhumassa yms.. mutta jos saan raotella silmiä omaan tahtiin niin hyvä tulee :p Päiväunilta herään yleensä miehen herättelyyn ja oon todella kuin perseelle tusautettu karhu.. Normaalisti en päikkäreitä ole juuri harrastanu, nyt raskauden lopussa kun paineiden vuoksi en oikein saa tehdä mitään niin olen nukkunut. Mutta kokeillaan, jos minustakin kuoriutuu ihana päivänsäde :saint:

No, jos oot raskaana niin pienehkö kiukuttelu on ihan sallittua ja pitääki levätä et nuku pois vaan oot sen kyllä ansainnu :)

Yhteistyössä