Tässä taannoin kerroin kuinka tyttömme sairasteli koko talven ja kevään, kevättä kohden yhä enemmän ja enemmän, lopulta oli kuumeessa joka viikko ja aina kun oli vaikka yhden päivän päiväkodissa. Epäilimme hometta ja mieheni otti yhteyttä päiväkotitoimistoonkin...minäkin kyselin hoitopaikan vaihtoa mutta eipä meille ollut toista hoitopaikkaa tarjolla. Lopulta irtisanoimme hoitopaikan ja minä otin muutamia palkattomia päiviä töistä jotta saimme tytön kotihoidon järjestettyä. Nyt olen syksyyn asti hoitovapaalla.
Tyttö sai kesäkuun alussa astmasuihkeet (päivähoito lopetettiin huhti-toukokuun vaihteessa).
Ja juuri kuulin että tutkimuksissa on päiväkodilta löytynyt hometta. Voi vittu että mua vituttaa!!!!!! Jos ei olis yö tulossa niin marssisin päiväkodille tai päiväkotitoimistoon heti nyt ja huutaisin ja haukkuisin kaikki vaikkei se mitään auttais. Miksei meidän epäilyjä kuunneltu? Ja miksei me soitettu jonnekin terveystarkastajalle....miks ei otettu tyttöämme sieltä pois aikaisemmin vaan vasta kun oli jo kunnolla altistunut. Voi helkkarin helkkari että ette usko kuinka mua ottaa päähän!