Päiväkodin home

10.04.2007
894
0
16

Tässä taannoin kerroin kuinka tyttömme sairasteli koko talven ja kevään, kevättä kohden yhä enemmän ja enemmän, lopulta oli kuumeessa joka viikko ja aina kun oli vaikka yhden päivän päiväkodissa. Epäilimme hometta ja mieheni otti yhteyttä päiväkotitoimistoonkin...minäkin kyselin hoitopaikan vaihtoa mutta eipä meille ollut toista hoitopaikkaa tarjolla. Lopulta irtisanoimme hoitopaikan ja minä otin muutamia palkattomia päiviä töistä jotta saimme tytön kotihoidon järjestettyä. Nyt olen syksyyn asti hoitovapaalla.
Tyttö sai kesäkuun alussa astmasuihkeet (päivähoito lopetettiin huhti-toukokuun vaihteessa).
Ja juuri kuulin että tutkimuksissa on päiväkodilta löytynyt hometta. Voi vittu että mua vituttaa!!!!!! Jos ei olis yö tulossa niin marssisin päiväkodille tai päiväkotitoimistoon heti nyt ja huutaisin ja haukkuisin kaikki vaikkei se mitään auttais. Miksei meidän epäilyjä kuunneltu? Ja miksei me soitettu jonnekin terveystarkastajalle....miks ei otettu tyttöämme sieltä pois aikaisemmin vaan vasta kun oli jo kunnolla altistunut. Voi helkkarin helkkari että ette usko kuinka mua ottaa päähän!

No olihan asiaa sitten kuitenkin kait alettu tutkia vai mitä? Kyselitkö muilta vanhemmilta onko heidän lapsensa oireilleet? Se kertoo yleensä jo aika paljon, jos useampi lapsi ja myös henkilökunta oireilevat. Toivottavasti lapsenne ei saanut pysyviä haittoja homeesta ja pääsee hoitoon jonnekin terveeseen taloon.

Nuo meidän epäilyt heräsikin kun kuulimme että aika moni muukin lapsi on paljon tuolla sairastellut....ja vaatteissa oli aina ihan outo haju. Keväällä silloin sanoivat sieltä pk-toimistosta että tulossa on vuotuinen tarkastus, joten kai se on siinä tarkastuksessa selvinnyt. Aion kyllä aamulla soittaa ensimmäisenä tuonne toimistoon. Mihin muualle ottaisin yhteyttä??

Joka ikinen kerta sanoivat vain Pitkittynyttä infektota, pitkittynyttä infektiota... ja me käytiin puolen vuoden aikana kuitenki aika monta kertaa lääkärillä, sekä tk:ssa että yksityisellä. Nyt kesäkuussa kun noi astmasuihkeet määrättiin, oli lääkäri epikriisiin kirjannut "äiti epäilee päiväkodilla home-ongelmaa". Että silleesti.

ja muoksmuoks, onhan se nyt ihan selkee juttu, että kun tytöllä oli kuumetta JOKA VIIKKO viimeset pk:n ajat ja aina kun oli siis edellisestä selvinnyt ja oli päivän hoidossa, taas nousi kuume..ja nyt ei oo kuumetta ollu yli kahteen kuukauteen, eli kuumeet loppu ku seinään hoidon lopettamisen jälkeen, ni selkeestihän se oli homeesta johtuvaa :o

Yhteistyössä