Päiväkodin työntekijä on kiinnostunut miehestäni :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen yhdestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen yhdestä

Vieras
Heh, satuin kuulemaan kaveriltani, joka on lapseni tarhatädin kaveri, että tää tarhatäti on ihastunut mieheeni :)
Tarhatäti ei siis tiedä, että tunnen tän meidän yhteisen kaverin. Niin siis tää tarhatäti oli kertonut kaverilleni, että tarhaan on tullut uusi lapsi jolla on ihan mielettömän hyvännäköinen isä ja että miten kiva sen kanssa on jutella ja miten niillä menee vaimon kans varmasti tosi huonosti kun sen vaimo on niin arkisen näköinen. Tiedän varmasti, että kyseessä on juuri mun mieheni, koska hällä ei ole kaimoja tällä paikkakunnalla ja ulkonäkökuvailut osuu kyllä kohdilleen.
Mun kaveri oli meinannut revetä nauruun, kun oli tajunnut kenestä oli kyse, mutta ei ollut paljastanut tarhatätille että tuntee mut ja mieheni.
Saas nähdä tekeekö täti siirtonsa ja mitä tykkää kun jää lehdele soittelemaan :D

Mieheni nimittäin juttelee aina kaikille ystävällisesti ja katsoo silmiin jne. Ei ole luonteeltaan flirtti, vaan avoin ja ystävällinen. Mä taas oon ehkä arkisen näköinen, kun en duuniini jaksa pahemmin laittautua, mutta avioliitto meillä on onnellinen <3
Nyt mieheni on vaikeena, kun kiusasin sitä siitä tarhantädistä ja se on huomenna ukon vuoro hakea tenava kotiin.

Mietin vaan, että noinko ne työntekijät voi kertoa ketä siellä lapiaan käy hakemassa? Rikkooko toi jo vaitiolovelvollisuutta?

Yleisellä tasolla voi kertoa että yhden hoidokin isä on kyllä hyvän näköinen ja mukava ja kaikkea, mutta nimiä ei pitäisi mennä laukomaan. Ja jos pilkkua viilataan niin koskeeko vaitiolovelvollisuus vain lapsen asioita (ja perheen siinä missä se koskettaa lasta), mutta ei sitä mitä se isä on leperrellyt lasta hakiessaan. Joku pk:ssa työssä oleva voinee vastata :)

Mutta muuten melkoisen nolo juttu hoitajalle, ja sun miehelle.. Tuostahan saisi vaikka ja minkälaisen sopan keitettyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen yhdestä;27167348:
MITÄ?! Mikä jatkokertomus? Tämän kuulin itse tänään kaveriltani. Eihän sitä tiiä jos se olis oman puolensa jo täälläkin kertonu :D

Perhepäivähoitaja kertoi uuden lapsen isästä joka on TAAAAAATUSTI kiinnostunut kun on niin ystävällinen ja kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen yhdestä;27167348:
MITÄ?! Mikä jatkokertomus? Tämän kuulin itse tänään kaveriltani. Eihän sitä tiiä jos se olis oman puolensa jo täälläkin kertonu :D

En löytänyt ketjua. Mun mielestä sen pph jutun lisäksi on ollut joku muukin... Vai muistelenko jotain tosi vanhaa? :D

Sulla taitaa olla melkonen saalis. ;)

[QUOTE="Eee";27167408]Miten tää on noloo ap:n miehelle?[/QUOTE]

No mies saattaa olla pikkasen kiusaantunut lasta hakiessaan kun vaimonsa on asiasta ensin aikansa kiusoitellut. Mietipä omalle kohalle. Ei nyt välttämättä noloa mutta hämmentävää.

Yleisellä tasolla voi kertoa että yhden hoidokin isä on kyllä hyvän näköinen ja mukava ja kaikkea, mutta nimiä ei pitäisi mennä laukomaan. Ja jos pilkkua viilataan niin koskeeko vaitiolovelvollisuus vain lapsen asioita (ja perheen siinä missä se koskettaa lasta), mutta ei sitä mitä se isä on leperrellyt lasta hakiessaan. Joku pk:ssa työssä oleva voinee vastata :)

Mutta muuten melkoisen nolo juttu hoitajalle, ja sun miehelle.. Tuostahan saisi vaikka ja minkälaisen sopan keitettyä :D

En osaa varmaksi vastata, mutta mielestäni ei voi kertoilla noin tunnistettavasti lapsen isästä ja arvella avioliiton tilaa -tai ainakaan ei kuulu hyviin käytöstapoihin. Enkä usko että hyvällä katsottaisi jos juttu kulkeutuisi jostain syystä pomon korviin :/

Toisaalta voisihan kaverukset olla kaupungillakin ja tuo hoitaja todeta kaverilleen hoitolapsen isän nähdessään "ompa komea mies, teidän muuten että hänen nimi on Matti" Sisältö on aikalailla sama mutta mielestäni tässä olis menetelty selkeästi "reilummin".

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen yhdestä;27167304:
Tiedän varmasti, että kyseessä on juuri mun mieheni, koska hällä ei ole kaimoja tällä paikkakunnalla

Miten kukaan voi tietää ettei muita saman nimisiä henkilöitä ole koko kaupungissa??

[QUOTE="vieras";27167520]Miten kukaan voi tietää ettei muita saman nimisiä henkilöitä ole koko kaupungissa??[/QUOTE]

Kun mieheni on virallistanut lempinimensä ja se sattuu olemaan uniikki nimi :D
Nyt mua harmittaa, että kerroin miehelleni koko asiasta koska nyt hällä on kiuaantunut olo kun menee hakemaan tenavaa, jos tää kyseinen työntekijä sattuu olemaan silloin työvuorossa :/

Meillä kävi ap samoin! Yksi tarhatäti ihastui mun mieheen, joka on huumorintajuinen, tulee kaikkien kanssa toimeen, ystävällinen ja avulias, silti komea ja miehekäs. Tää tarhatäti oli yh ja harjoittelijana lapsemme ryhmässä... Sain tietää siitä, kun mieheni kertoi mulle tuon tarhatädin tehneen hänelle ehdotuksia... Että näin. Tuon tiedon jälkeen aika kiusallista oli mulle vaihdella kuulumiset kyseisen hoitajan kanssa. Onneksi lapsi vaihtoi sen vuoden jälkeen ryhmää. Harjoittelijana ollut tarhatäti jäi kyllä kyseiseen ryhmään ihan vakkariksi.

tuttavani lasten hoitotäti oli myös kiinostunut hoidettaviensa isästä ja nyt ovat naimisissa ja ainakin yksi yhteinen lapsi. ja tuttavani vihaa kaikkia hoitajia ( katkerana laskee siis kaikki päiväkodin hoitajat/ perhepäivähoitajat samanlaisiksi vampeiksi)
surullista.

Jatkoakin seurasi :D Miehelleni tuli eilen facebookiin kaveripyyntö, arvatkaas keltä!!
Oli vaan laitanut viestin tälle naiselle, että ei hyväksy kaverikseen kuin tuttuja niin ei oo sit enää mitään kuulunu. Miestä ärsyttää jo koko tapaus ja ymmärrän kyllä miksi.
Jos vielä jotain tulee niin mies aikoi ilmoittaa asiasta päiväkotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen yhdestä;27186459:
Jatkoakin seurasi :D Miehelleni tuli eilen facebookiin kaveripyyntö, arvatkaas keltä!!
Oli vaan laitanut viestin tälle naiselle, että ei hyväksy kaverikseen kuin tuttuja niin ei oo sit enää mitään kuulunu. Miestä ärsyttää jo koko tapaus ja ymmärrän kyllä miksi.
Jos vielä jotain tulee niin mies aikoi ilmoittaa asiasta päiväkotiin.

On kyllä aika paksua! Ei sua kuitenkaan pyytänyt?
Mulla varmaan alkais olla vaikeuksia olla vittuilematta ko. hoitajalle. Ymmärrän miestäsi, mun mies ois jo aika suivaantunut kanssa.

AP:n kaveri on rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan!!!! Se mitä töissä tapahtuu ja ketä siellä käy yms yms niin on vaitiolovelvollisuuden piirissä!!!! Kyl mekin kahvipöydässä purkaudutaan kaiken näköisistä hankalista potilaista, hyvännäköisistä asiakkaista yms yms mut ne TODELLAKIN ne jää vaan sinne kahvipöytään!!!

Tämä olikin taas tällainen kakkostyypin avaus, jossa siis vähintään joka toinen aloittajan erikoisen ihanan miehen kanssa tekemisissä oleva nainen on enemmän tai vähemmän ihastunut ko. mieheen. :) Se ykköstyypin avaus on sitten se, jossa se s-tanan kutale ei tee muuta kuin makaa sohvalla ja kiskoo kaljaa (ja ehkä lyö, mutta ainakin räyhää). Oman tulkintani mukaan näitä molempia avauksia tehtailevat täsmälleen samat ihmiset, sen parisuhteensa kierron eri vaiheissa vain...

Aika omituista! Miehes oli kyllä viisas kun ilmoitti noin kaveripyynnöstä.

Mäkin muistan ketjun, jossa yh pph oli ihastunut hoitolapsensa isään..kehui sanallistailmisua jne.

Yhteistyössä