Vauvamme syntyi reipas kuukausi sitten. Se oli ilmeisesti shokki miehelleni, kärsii nyt unettomuudesta ja peloista. Tämä on hänen ensimmäinen lapsensa. Minulla on 6 vuotias entuudestaan.
Mieheni käyttäytyy todella tylysti kuusivuotiastani kohtaan. Jatkuvasti moittii pikkuasioista, ei anna koskea vauvaan, pelkää hysteerisesti että se satuttaisi vauvaa jotenkin. Miehelle on jotenkin "kirkastunut" ettei isompi lapsi ole hänen omansa ja voi kokea hänet ylimääräisenä kuviossa. Me ollaan riideltu tästä paljon, nyt lähes avioeron partaalla, koska en siedä lapseni "hyljeksemistä" Aiemmin heillä ollut lämpimät ja läheiset välit. Varsinkin kun isompi lapsi oireilee sisaruskateutta tottelemattomuudella, turhalla kiukuttelulla. Kuitenkin haluaa paljon kosketella ja hoitaa vauvaa.
Mieheni mielestä en saisi edes ajaa bussilla vauvan kanssa. Mies suuttui minulle kun en riisunut vauvalta haalaria pois sisällä, vaan annoin jatkaa unia. Raivostui kun laskin vauvan makuupussissa rappukäytävän lattialle asentaessani vaunujen selkänojan paikalleen. Kuulemma suorastaan vaarallista toimintaa. Tänään mies soitti mulle ja tivasi mitä vauvalla on päällä kun menimme ulos. Oli löytänyt jonkun villapuvun ja järkyttynyt että palellutan vauvan liian vähällä pukemisella pakkasella.
Prkl mä en jaksa tota enää!!!
Mieheni käyttäytyy todella tylysti kuusivuotiastani kohtaan. Jatkuvasti moittii pikkuasioista, ei anna koskea vauvaan, pelkää hysteerisesti että se satuttaisi vauvaa jotenkin. Miehelle on jotenkin "kirkastunut" ettei isompi lapsi ole hänen omansa ja voi kokea hänet ylimääräisenä kuviossa. Me ollaan riideltu tästä paljon, nyt lähes avioeron partaalla, koska en siedä lapseni "hyljeksemistä" Aiemmin heillä ollut lämpimät ja läheiset välit. Varsinkin kun isompi lapsi oireilee sisaruskateutta tottelemattomuudella, turhalla kiukuttelulla. Kuitenkin haluaa paljon kosketella ja hoitaa vauvaa.
Mieheni mielestä en saisi edes ajaa bussilla vauvan kanssa. Mies suuttui minulle kun en riisunut vauvalta haalaria pois sisällä, vaan annoin jatkaa unia. Raivostui kun laskin vauvan makuupussissa rappukäytävän lattialle asentaessani vaunujen selkänojan paikalleen. Kuulemma suorastaan vaarallista toimintaa. Tänään mies soitti mulle ja tivasi mitä vauvalla on päällä kun menimme ulos. Oli löytänyt jonkun villapuvun ja järkyttynyt että palellutan vauvan liian vähällä pukemisella pakkasella.
Prkl mä en jaksa tota enää!!!