Päiväkodin valokuvaukseen päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja!

Vieras
Riittääkö arkirönttöset vai pitääkö laittaa juhlavaatteet? Ovat kuitenkin koko päivän kuvauksen jälkeen päiväkodissa niin ikävä sitten kun silkkimekossa on sormiväriä yms... 4v vanha tyttö ja 2v vanha poika kyseessä.

mun pojalla oli ruskeat sammarit ja siistimpi paita, henkilökunta oli ohjeistuksen mukaan ne päälle pukenut ja sen jälkeen vaihtanut verkkarit ja toisen paidan päälle.
eli eiköhän sitä voi pyytää että vaatteet vaihdetaan kuvauksen jälkeen arkivaatteisiin :)

Itse puen lapseni siistimpiin arkivaatteisiin. Ei siis juhlamekkoa päälle, mutta ei missään rönttösissäkään...jotain kivaa. Jotkut toki laittaa ne juhlakamppeetkin, voihan ne kuvauksen jälkeen vaihtaa normivaatteisiin.. :)

Meillä on lapset kavereineen olleet yleensä vähän siistimmissä arkivaatteissa. Ehkä sellaisissa, mihin pukeutuisivat teatteriin tai kaverisynttäreille, korkeintaan. Jos haluat lapsesta kuvan juhlavaatteissa, varmasti pk:ssa vaihtavat kuvauksen ajaksi sen mekon ja vaihtavat sitten taas normivaatteet.

Meillä on aina päiväkotiin voinut valokuvaukseen laittaa ne "silkkimekotkin". Ainakin mun lapsen ryhmässä hoitajat ovat ihan hyvin suostuneet vaatteiden vaihtoon kuvauksen jälkeen.

Toki tavalliset vaatteetkin käy, itsellehän ne kuvat tulee, mutta meillä ainakin on onnistunut ne kuvat todella hyvin, joten siksi mä olen hieman panostanut siihen pukeutumiseen myös. Kivoja muistoja

Yhteistyössä