hyvähän se on ulkkareiden tuota kiireetöntä meininkiään pitää kun ei ei tarvii töissä käydä.
No tässä päiväkodissa on aika paljon esim. intialaisten insinöörien lapsia. En tiedä kuuluuko nekin samaan porukkaan, jotka tulee myöhässä. Kyllä ne äiditkin on niin viimisen päälle jakkupuvuissaan lapsiaan tuomassa, etten usko heidän kuuluvan tähän myöhäestelijäsakkiin. Mutta pointti oli se, etteivät kaikki ulkomaalaiset ole niitä työttömiä pakolaisia...