Meillä on ainakin tosi hyvä päiväkoti. Mitään ei oo toistaseksi kadonnut, vaikka oon huono muistamaan niitä nimiä laittamaan :ashamed: . Tädit muistaa silti, mikä vaate ja rukkanen on kenenkin. Kerran meni toisen tytön kanssa tossut sekasin kun ei ollu kummallakaan nimiä/kuluneet pois ja ihan samanlaiset muuten. Mitään muuta ei oo käyny, mutta ehkä se johtuu siitä, että meillä on pieni päikkäri, jossa kaiken kaikkiaan 20 lasta. Joten ei kaikkialla ole asiat huonosti.